Februar konkurrencen - nu med resultat
Jeg har efterhånden fået samlet en del lækkert merchandise fra sponsorer og forretningsforbindelser. Det vil jeg løbende udlodde i en række konkurrencer, så der er en masse der kan få glæde af det. Det vil blive i form af blandede "pakker" og her første gang er tingene sponsoreret af Omega Danmark, Sarøe i Hørsholm og Jan Ehlers i Hillerød. For at deltage skal der gøres 2 ting.

1. Vælg et nummer mellem 1 og 100 som ikke allerede er taget.
2. Skriv hvilket ur der er dit yndlings (af dem du ejer) og beskriv med få ord hvorfor.

Deltagelse kræver at begge de ovenstående betingelser opfyldes og konkurrencen løber til alle numre er taget, dog maks.14 dage (19 februar) hvorefter vinderen udtrækkes ved hjælp af [url]"http://www.random.org/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.random.org/[/url] Opfyldes begge betingelser ikke, slettes indlægget i tråden.

Præmien her i februar består af følgende:

Årbog for feinschmeckere 2014
Fin Oris kasket og nyeste kollektionskatalog
Lækker Omega notesbog og rejseadaptor
Praktisk IWC "biltæppe" til den kolde tid

İmage

Listen herunder viser hvilke numre der allerede er optaget og man kan se hvornår den sidst er opdateret.
Sidst opdateret: d.15 februar kl. 14.04

Numre der er optaget:

1 - mojohe
2 - Henrik A
3 - fluxdon
4 - Normann
5 - jernmand
6 - winther
7 - Amehlbye
8 - mqa
9 - Sociologen
10 - John
11 - Latzee
12 - Ludvig
13 - Hans Jørgen
14 - Encino
15 - Hedegaard
16 - doxa300
17 - ErikB
18 - Sub'erman
19 - TioMalo
20 - gmt-geek
21 - Baun
22 - Frans
23 - JJG
24 - Jediwannabee
25 - Borgbjerg
27 - Claus Tukjær
28 - Ralle
29 - T.Hansen
30 - bcmb
31 - Clifton
33 - phylbocaj
36 - Palleurup
37 - DonWerner
38 - JesperC
41 - Mikkelvb
42 - Calle
43 - hr.holm
44 - Glatnakken
49 - Springer
50 - Kristofferj
54 - Camaro
55 - hansur
56 - Lasse R
59 - khbk
61 - Bentzen
63 - jlhansen
64 - Jacob K
66 - JJ
67 - Stensbjerg
68 - Romario
69 - Chris
71 - mcx
72 - Black Seal
73 - jkjaers
74 - tach
76 - Tomcat27
77 - Outzen
79 - P11
81 - Berg
82 - Dela
83 - nicolaib
86 - peterkaa
87 - TDN
88 - bergsorensen
90 - Lars Rasmussen
91 - jladefoged
96 - MichaelSC
99 - MikkelBA
100 - Laika
Svar
27

Mit favoritur pt må være Omega Planet Ocean cal. 8500. Af den simple grund at det kan holde til det meste, er superflot med lækkert værk. At det også er fotogent, er bare en sidegevinst.

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Nummer 8.

Yndlingsuret/drømmeuret er et Audemars Piguet Royal Oak 15450. Designet og udtrykket er lige mig. Det er det ur, der bliver sparet op til for tiden.
Historien bag modellen er også rigtig god, omend dette er den nye, mindre udgave i forhold til jumbo'en.

Yndlingsuret jeg selv ejer er Sub 114060. Det er bare et super ur, som jeg kan gå med hver dag.
Svar
9

Mit ynglingsur er Panerai Submersible 305. Jeg er vild med Panerai, da de producerer ure med et karakteristisk og distinkt udtryk, som generelt set er tro mod mærkets enestående historiske ophav. Submersible falder i min smag, da har en maskulint fremtræden med sin størrelse på 47mm, titaniumsglød og super cool gummirem. Endelig glæder set mig, at uret har et automatisk inhouse værk, har datovisning og en gennemsigtig bagkasse (om end nogle vil mene, at sidstnævnte er 'forkert' til et dykkerur).

İmage
Svar
Hej

Jeg tager nr. 69

Mit yndlingsur er nok TH Monaco(Steve McQueen) på blå kroko rem. Den oprindelige model kom i 69(mit fødeår), samt tilhørsforholdet til filmen Le Mans har også givet point.
Sidst men ikke mindst, så passer det mig også fint arbejdsmæssigt at vise et lidt andet ur end de sorte divers(submariners, Seamasters) som mange og jeg selv inklusive går med.

Hilsen Chris
Svar
Et yndlingsur... Det er jo en umulig opgave Kim Icon_e_biggrin1 Det er jo som at vælge mellem sine børn

Nr. 73 til mig

Hårdt presset må min yndling være mit Omega PO Icon_e_wink Et lækkert ur der er behageligt at bære trods størrelse og stilmæssigt går til det meste. Derudover var det mit første rigtige (mekaniske) ur, så det er det sikreste ur i kassen.

İmage
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
50

Mit ynglingsur idag er Rolex Explorer II. Har alt hvad et ikonisk ur skal indeholde.
Svar
nr. 41

Det må være tag heur aquaracer 43 mm - læs mere her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=36&t=4822" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=36&t=4822</a><!-- l -->
Svar
Jeg vil gerne have nummer 64

Mit Rolex Sub LV, fra min datters fødeår og fødselsdato, må være yndlingsuret.

Jacob
Svar
Nr. 74
Uden tvivl mit Speedmaster, pga. historie og design.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)