Svar: 143
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
# 3
Mit Rolex "Hulk", fordi det er classy ur der samtidig er lidt sporty.
•
Svar: 175
Tråde: 9
Citat:Da jeg kom ind til Klarlund spurgte ekspedienten mig om jeg var sikker på, at det var det jeg ville. Jeg var et stort spørgsmålstegn, for jeg havde på daværende tidspunkt intet begreb om Rolex ure eller deres historie. Han forklare mig at det var decideret blasfemi at modernisere et så klassisk ur med så flot patina.
Virkelig god historie!
Jeg fik et lille gys igennem kroppen, da jeg læste de indledende linjer, om at du ville skifte ALT på uret. Puha, et chok!
•
Svar: 10
Tråde: 1
Nr 24 tak.
Mit yndlingsur er mit Omega Seamaster fra 1960. Både fordi det er et ur jeg har arvet fra min far, som skal gå videre til min søn, og fordi Omega for mig, laver nogle rigtig skønne ure.
•
Svar: 420
Tråde: 27
Hans Jørgen Skrev:TimeToWatch.dk Skrev:Hans Jørgen Skrev:Derfor falder mit valg på dette:
Øhh det har da intet med et AP RO at gøre!!!
/Mads
Hvad mener du Mads..?
Eller kan du bedre lide dette billede af mit eget AP RO..?
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Jeg snupper nr. 30.
Mit yndlingsur er mig Seiko Sumo SBDC003 (blå).
Det er et flot ur, og når man nærstuderer dets kasse med de flotte overgange mellem polerede og børstede overflader, samt det specielle design hvor kransen er halvt undersænket i kassen, så føler man virkelig man har fået noget unikt for sine penge. Det er behageligt at bære trods sin store størrelse, og det hviler godt på armen, og passer tilmed ind under et skjorteærme. Det er gedigen kvalitet, underspillet som man kender det fra Seiko, men ved et nærmere kig helt afsindig flot.
Og så er det det bedste value for money dykkerur der findes.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Nupper nr 21
Ynglingsur......
Giver næsten ingen mening at forsøge at svare på men mit Constellatio Pie Pan fra mit fødselsår 1957. Fordi Uret er i flot stand og der er originale boxe og papirer incl COSC certifikat med registrering til det:
vh Baun
•
Svar: 426
Tråde: 62
Modtaget Likes: 292 i 120 svar
Nr 1 tak
Det må blive denne :

Et drømmeur for mig siden første gang jeg så det.
•