21-12-2013, 03:37 PM
Come on guys, hva' fa'en har i liggende i skuffen?
Lever i min egen lille dykkerklokke..
|
SOTC...er det på tide?
|
|
21-12-2013, 03:37 PM
Come on guys, hva' fa'en har i liggende i skuffen? Lever i min egen lille dykkerklokke..
21-12-2013, 03:57 PM
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewforum.php?f=44" onclick="window.open(this.href);return false;">viewforum.php?f=44</a><!-- l -->
Skal vist have opdateret min egen
21-12-2013, 04:57 PM
Ja, hvis nogle har lyst til at dele deres samling er der alle tiders mulighed i underforummet beregnet til det. Det skal bemærkes at det underforum samt "Brugerprofiler" kun er synligt for registrerede brugere.
SOTC tråde generelt eller indlæg i de nævnte fora er altid interessante IMHO og jeg elsker at savle over andres fantastiske ure. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
21-12-2013, 05:51 PM
Disse bruges pt
![]() ![]() ![]() og et Helson Stingray Bronze på vej. Drømmer stadig om den nye Breitling Seawolf med sort skive
21-12-2013, 06:35 PM
KimT Skrev:Ja, hvis nogle har lyst til at dele deres samling er der alle tiders mulighed i underforummet beregnet til det. Det skal bemærkes at det underforum samt "Brugerprofiler" kun er synligt for registrerede brugere. Men alle og enhver kan jo bare oprette en profil Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
21-12-2013, 06:43 PM
Selvfølgelig, det har du fuldstændig ret i, men det kræver trods alt en indsats og man kan ikke bare lige Google sig frem til det underforum
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
21-12-2013, 06:46 PM
KimT Skrev:Selvfølgelig, det har du fuldstændig ret i, men det kræver trods alt en indsats og man kan ikke bare lige Google sig frem til det underforum Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
21-12-2013, 06:48 PM
Selvfølgelig - anytime
Og se så at få lavet et indlæg dernede Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
21-12-2013, 09:48 PM
Dette er "samlingen":
![]() ![]() ![]() Og så er der selvfølgelig også lige beateren/haveuret: ![]() Og til slut uret jeg fik af mine forældre i studentergave tilbage i 1993 (bruges dog aldrig, men lidt nostalgisk er man vel :-))
MVH Jesper
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|