11-11-2012, 02:39 PM
Fra tid til anden er der en tråd, hvori vi ligger billeder op af vores ure. (State Of The Collection)
Det er ved at være nogen tid siden og mange har skiftet ud i samlingen og nye brugere er kommet til.
Så nu er det tid igen
Nogle har en fantastisk samling med en gennemgående rød tråd og andre (som mig) har ikke så mange ure.
Ligegyldig hvilken kategori du tilhører, vil vi gerne se billeder af en masse spændende ure, så bare se at få taget nogle billeder.
Mine egne ure i øjeblikket er:
Pingo´en til hårdt brug når jobbet kræver det, eller når haven kalder m.m.

Rolex Submariner 5513 fungerer som hverdagsuret, der kan tåle det meste uden dog at blive udsat for direkte misbrug.

TH Aqua Racer - et fedt fritidsur som er superflot IMHO.

AP RO 15400 - Det nyeste på adressen og det første ur på dette niveau som er indkøbt helt fra nyt.
Det betyder at jeg endnu er lidt mere øm overfor dette ur end normalt. Men mon ikke det er et spørgsmål om tid

Og så selvfølgelig det Seiko som startede hele dette "eventyr" for mig.
Billedet er gammelt, da det i øjeblikket er på "spa-weekend" hos Halse i Horsens.

Kom frisk med billeder af Jeres ure
Det er ved at være nogen tid siden og mange har skiftet ud i samlingen og nye brugere er kommet til.
Så nu er det tid igen
Nogle har en fantastisk samling med en gennemgående rød tråd og andre (som mig) har ikke så mange ure.
Ligegyldig hvilken kategori du tilhører, vil vi gerne se billeder af en masse spændende ure, så bare se at få taget nogle billeder.
Mine egne ure i øjeblikket er:
Pingo´en til hårdt brug når jobbet kræver det, eller når haven kalder m.m.

Rolex Submariner 5513 fungerer som hverdagsuret, der kan tåle det meste uden dog at blive udsat for direkte misbrug.

TH Aqua Racer - et fedt fritidsur som er superflot IMHO.

AP RO 15400 - Det nyeste på adressen og det første ur på dette niveau som er indkøbt helt fra nyt.
Det betyder at jeg endnu er lidt mere øm overfor dette ur end normalt. Men mon ikke det er et spørgsmål om tid

Og så selvfølgelig det Seiko som startede hele dette "eventyr" for mig.
Billedet er gammelt, da det i øjeblikket er på "spa-weekend" hos Halse i Horsens.

Kom frisk med billeder af Jeres ure
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)