Svar: 339
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
stenstrupigen Skrev:Jeg har opdaget af Tolden og momsen fra udenlandske ure afsættes efter den afsatte værdi, som kan være væsentlige lavere end realiteten. Fik et Dievasur fra Singapore sprit nyt fordi Tyske Dievas har lager der.
120 kr. i told for uret. Vurdering af uret var ca. 600 - 800 kr, så vidt jeg ved, selv om den reale salgsspris er ca. 5.800 kr. og produktionspris 2.000 - 3.000 kr.
Så hvis en nyforhandler vil tage ansvaret vil tage og sende et 90 % under salgsværdien, er der en del at spare. Jeg tror måske at det kun skyldes, at jeg forhandler mærket, at Dievas gjorde det, men jeg ved det ikke.
Undrer mig lidt over det du skriver , er det ikke snyd/bedrageri du beskriver her ?
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hov jeg så lige tråden her. Det accepteres på ingen måde at der debatteres måder at omgå dansk lovgivning på. Fortsætter det låses tråden og indlæg slettes.
Det er en af de meget få regler vi har og brud på denne accepteres på ingen måde.
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Naa Kim
Jeg har da ikke gjort noget forkert. Min leverandør gjorde det. Men hvis noget er skrevet forkert så slet bare tråden.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det er bare en generel information. Der skal på ingen måde opfordres til, eller debatteres måder at omgå lovgivningen på. Bare så der ikke er nogen tvivl fremadrettet

Det handler ikke om hvem der gør noget forkert - det interesserer mig ikke og det blander jeg mig ikke i, men metoderne hvormed man kan omgå lovgivningen på skal bare ikke debatteres herinde jvnf. vores regler <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=24&t=749" o
nclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=24&t=749</a><!-- l -->
•