1. Gangskøb af Speedmaster
KimT Skrev:Ja folk som deltager på fora som dette har generelt nok en anden baggrund end "normale" mennesker for deres udvalg. Efter min mening er både Speedmaster og Seamaster interessante og du går ikke galt i byen med dem uanset hvad du vælger. Held og lykke med jagten Icon_e_biggrin1

Enig og begge er ret almindelige luksusure som genkendes af folk med lidt urinteresse.

Speedmasteren er jo så absolut mest kendt pga. Historien med NASA og månefærden, mens den moderne Seamaster vel nok er mest kendt pga. James Bond sammenhængen.

Begge ure er af høj klasse såvel teknisk som designmæssigt, men der er jo kæmpe forskel på ure i deres grundform. En chronograf med plexiglas og manuelt optræk versus et automatic dykkerur med safirglas.....

Man må eje et af hver Icon_love

Vh baun
Svar
Jeg ville vælge måneuret, men ikke den mest originaltro autentiske plexiglas version, men i stedet den såkaldte sapphire sandwich (kaldet dette pga. den har safirglas både for og bag). For hvem ville ikke gerne glo på dette værk i ny og næ?

Ref. 3573

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Velkommen til Anders.
Er du ude efter en Speedmaster er 3570 et oplagt valg synes jeg (også). Du skal dog være obs på at uret ikke har automatisk optræk ej heller dato. Omvendt komme du ikke meget nærmere det oprindelige måneur med mindre du er til vintage.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Anders

Har du handlet Speedmaster ?

Mvh
Anders S
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)