27-10-2013, 01:21 PM
Yep - er helt enig :)
|
Sumoen + Casual tøjstil
|
|
27-10-2013, 01:21 PM
Yep - er helt enig :)
27-10-2013, 04:09 PM
Pokerface Skrev:Burde man ikke spare de 4k som sumoen koster, købe et ur til 500 og så vente til man kan få et endnu bedre ur til 15-20k i stedet for at købe en masse halvdårlige ure? :) ;) Men når man så har 20k til en brugt seamaster eller Aquatimer, så vil man måske hellere have en Submariner, og sådan kan man så fortsætte i det uendelige :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
27-10-2013, 04:20 PM
True, der er selvfølgelig altid bedre ure, men det jeg mener er bare om det ville være fornuftigt at købe en masse skodure til 2-3k i stedet for at købe ét godt i Seamasteren som man kan bruge resten af livet, de ure man køber nu for 1-2k er nok nogle man smider ud igen efter et par år. Sådan har jeg det selvfølgelig ikke med sumoen, men jeg tænker bare der er mange andre der har købt en masse "middelmådige" ure i stedet for at købe et godt. Jeg vil selvfølgelig beholde sumoen resten af livet også som symbol på det var mit første ur osv. Det skal jeg aldrig skaffe mig af med :) Men hvis der er nogen der bare har købt det første ur de så til 1k så er det ikke sikkert de vil holde på det selvom det var deres første og ikke sikkert det vil have betydning for dem.
31-10-2013, 07:22 PM
Lige et par spørgsmål mere:
1. Hvor lang tid går der fra man bestiller til man rent faktisk modtager uret ind af døren? Det lyder som en rimelig lang proces. Først at få shippet uret fra Japan til Danmark, så efterfølgende meddele mig om at jeg skal betale told før jeg kan få det udleveret, og så først derefter udlevere pakken til mig. Det lyder som en utrolig langsommelig proces? 2. Er der noget tidspunkt hvor jeg ikke kan/bør have Sumoen på? Kan man sove med det på (eller det kan man sikkert) eller er det bare normalt at man tager uret af om natten? Det er jo et dykkerur, så jeg antager at man sagtens kan gå i bad med det, men er det bedre at undgå det eller er det FULDSTÆNDIG ligegyldigt? Jeg tager glædeligt uret af, men hvis det er FULDSTÆNDIG det samme om man tager det af eller ej inden man går i bad, så kan jeg lige så godt vente med at tage uret på til efter jeg har været i bad om morgenen når jeg alligevel så ikke har sovet med det på evt.
01-11-2013, 04:12 PM
Selve toldbehandlingen hos pdk koster et par dage ekstra max. Forsendelse fra Japan kan jeg ikke lige huske, måske en uges tid eller lidt mere?
Du kan gøre som du vil med det, sove med der på og bade osv. Personligt gør jeg ingen af delene, jeg tager det af om aftenen og på om morgenen. Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
01-11-2013, 11:34 PM
Tak.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|