Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Halse kan snart. Alis skal på kursus inden længe.....
•
Svar: 276
Tråde: 2
Modtaget Likes: 33 i 16 svar
Givet Likes: 6
Ingen urmagere i DK er endnu blevet certificeret til service af Co-Axial værker og kun få har de nødvendige værktøjer. Indenfor de næste 6 mdr. vil de første danske urmagere dog blive sendt på Co-Axial kurser, og består de, bliver de certificeret til cal. 2500 (dog ikke inhouse indtil videre).
Men... ure med Co-Axial behøver ikke at skulle helt til Schweiz, en tur til Hellerup (Swatch Group Danmark) er nok.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
issing Skrev:Men... ure med Co-Axial behøver ikke at skulle helt til Schweiz, en tur til Hellerup (Swatch Group Danmark) er nok.
Netop hvad jeg mente med at alle AD'er kan hjæpe
•
Svar: 279
Tråde: 13
Modtaget Likes: 585 i 209 svar
Givet Likes: 276
issing Skrev:Ingen urmagere i DK er endnu blevet certificeret til service af Co-Axial værker og kun få har de nødvendige værktøjer. Indenfor de næste 6 mdr. vil de første danske urmagere dog blive sendt på Co-Axial kurser, og består de, bliver de certificeret til cal. 2500 (dog ikke inhouse indtil videre).
Men... ure med Co-Axial behøver ikke at skulle helt til Schweiz, en tur til Hellerup (Swatch Group Danmark) er nok.
Øh, hvad kan "de" i Hellerup?
Er der urmagere - udenlandske, da danske urmagere åbenbart ikke kan - der kan servicere de nævnte værker?
Jeg har selv et ur med det nævnte værk, købt for 2 år siden, så der er lidt tid at løbe på før det skal til service
Mvh.
Jørgen
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
issing Skrev:Men... ure med Co-Axial behøver ikke at skulle helt til Schweiz, en tur til Hellerup (Swatch Group Danmark) er nok.
Og det tog kun 14 dage med mit i sin tid.... (et par år siden)
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
JJ Skrev:issing Skrev:Ingen urmagere i DK er endnu blevet certificeret til service af Co-Axial værker og kun få har de nødvendige værktøjer. Indenfor de næste 6 mdr. vil de første danske urmagere dog blive sendt på Co-Axial kurser, og består de, bliver de certificeret til cal. 2500 (dog ikke inhouse indtil videre).
Det er Swatch Groups servicecenter og der er uddannede urmagere (går jeg ud fra

)
•
Svar: 279
Tråde: 13
Modtaget Likes: 585 i 209 svar
Givet Likes: 276
KimT Skrev:JJ Skrev:issing Skrev:Ingen urmagere i DK er endnu blevet certificeret til service af Co-Axial værker og kun få har de nødvendige værktøjer. Indenfor de næste 6 mdr. vil de første danske urmagere dog blive sendt på Co-Axial kurser, og består de, bliver de certificeret til cal. 2500 (dog ikke inhouse indtil videre).
Det er Swatch Groups servicecenter og der er uddannede urmagere (går jeg ud fra
)
Ok, men du véd det ikke
Ok, CT har haft et ur inde i Hellerup, så noget er der sket det pågældende sted
Mvh.
Jørgen
•