01-08-2013, 11:37 AM
Med favoritten og top 3 ønskene menes der: hvilket ur er du allermest glad for (af dem du ejer) og hvad drømmer du om lige nu?
Der er ingen tvivl for mig vedr. favoritten, som er mit AP 15400
På trods af at jeg havde en kortvarig hjerneblødning og overvejede at sælge det for at prøve noget PP, besindede jeg mig.
Det er klart det ur der giver mig allermest glæde og et ur som jeg håber at få meget mere glæde af fremadrettet.

Med hensyn til ønskerne, ja så er det jo ikke noget statisk for mig, hvorfor der hele tiden er nye på listen.
Idag ser top 3 således ud:
Panerai 439 (T.Hansens ur og billede)

Audemars Piguet Diver (pbr´s ur og billede)

Linde Werdelin Spidolite Titanium (Billede sakset fra nettet)

Alle tre ure er nogle som jeg rigtig gerne vil stifte nærmere bekendtskab med og mon ikke et af dem bliver muligt i en ikke for fjern fremtid.
Det håber jeg...... Hvad med dig, hvordan ser din favorit og top 3 ønskeliste ud?
Der er ingen tvivl for mig vedr. favoritten, som er mit AP 15400
På trods af at jeg havde en kortvarig hjerneblødning og overvejede at sælge det for at prøve noget PP, besindede jeg mig.
Det er klart det ur der giver mig allermest glæde og et ur som jeg håber at få meget mere glæde af fremadrettet.

Med hensyn til ønskerne, ja så er det jo ikke noget statisk for mig, hvorfor der hele tiden er nye på listen.
Idag ser top 3 således ud:
Panerai 439 (T.Hansens ur og billede)

Audemars Piguet Diver (pbr´s ur og billede)

Linde Werdelin Spidolite Titanium (Billede sakset fra nettet)

Alle tre ure er nogle som jeg rigtig gerne vil stifte nærmere bekendtskab med og mon ikke et af dem bliver muligt i en ikke for fjern fremtid.
Det håber jeg...... Hvad med dig, hvordan ser din favorit og top 3 ønskeliste ud?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)