|
Favoritten og top 3 ønskerne. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Favoritten og top 3 ønskerne. (/showthread.php?tid=59695) |
Favoritten og top 3 ønskerne. - KimT - 01-08-2013 Med favoritten og top 3 ønskene menes der: hvilket ur er du allermest glad for (af dem du ejer) og hvad drømmer du om lige nu? Der er ingen tvivl for mig vedr. favoritten, som er mit AP 15400 På trods af at jeg havde en kortvarig hjerneblødning og overvejede at sælge det for at prøve noget PP, besindede jeg mig. Det er klart det ur der giver mig allermest glæde og et ur som jeg håber at få meget mere glæde af fremadrettet. ![]() Med hensyn til ønskerne, ja så er det jo ikke noget statisk for mig, hvorfor der hele tiden er nye på listen. Idag ser top 3 således ud: Panerai 439 (T.Hansens ur og billede) ![]() Audemars Piguet Diver (pbr´s ur og billede) ![]() Linde Werdelin Spidolite Titanium (Billede sakset fra nettet) ![]() Alle tre ure er nogle som jeg rigtig gerne vil stifte nærmere bekendtskab med og mon ikke et af dem bliver muligt i en ikke for fjern fremtid. Det håber jeg...... Hvad med dig, hvordan ser din favorit og top 3 ønskeliste ud? Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - Claus Tukjær - 01-08-2013 Favoritten pt må være dette: ![]() Top 3 ønskerne er opdelt i "På vej ind" - "Realistisk i den nærmeste fremtid" - "Super urealistisk, bliver nok aldrig til noget" "På vej ind" ![]() "Realistisk i den nærmeste fremtid" ![]() "Super urealistisk, bliver nok aldrig til noget"
Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - TioMalo - 01-08-2013 Faktiskt, jeg er glad og tilfreds af mine Rolex Subs og Datejusts. Intet vil forændre dette. ![]() Jeg har dog årvis luret på PP´s... Og så skal den være en klassisk model i rødguld og med brun crokoremme. Sådant noget som Vladimir Putin går med. Og - naturligtvis - først når jeg bliver gammel, køber en sportsmodel af Mercedes og begynder at ryge pibe. ![]() ![]() ![]() Måske også en GP Seahawk II i platin ? ![]() Vh. John Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - MortenKN - 01-08-2013 Citat:af KimT » 1/08/2013 10:37 What? Troede ikke din arm duede til LW?? Anyways - den er også på min "wanted" liste, sammen med PAM275 Monopulsante og AP26320 Dog vil jeg ALDRIG gi hverken fuld pris eller -20% for en Spidolite II..... Til gengæld vil jeg godt betale en god sum for den første version i den skelletterede SA udgave Re: Sv: Favoritten og top 3 ønskerne. - KimT - 01-08-2013 De andre jeg har prøvet fungerede ikke, men jeg har endnu tilgode at prøve denne version i titanium. Den ser bare lækker ud. Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - MortenKN - 01-08-2013 Næste gang der er GTG i Århus så stikker vi lige roen ind til Hingelberg og ber dem flå den ud af montren, så du kan få be eller afkræftet om det er noget. I mine øjne er det noget af det fedeste urtøj der kan købes for penge..... Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - JJG - 01-08-2013 Favoritten er helt klart denne ![]() Top 3 på ønskelisten er: - AP 15400 med blå eller sort skive - Rolex Milgauss 116400GV - Omega PO 45,5 i titanium Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - mqa - 01-08-2013 Min favorit må være mit Submariner 114060. Den passer bare til alt. ![]() Jeg synes, de realistiske er de sjoveste, for så har man noget at arbejde efter. Ønskelisten i prioteret rækkefølge: - Audemars Piguet Royal Oak 15300 med blå skive - Ulysse Nardin Maxi Marine Chornometer 43mm med sort skive - Hublot Big Bang Red Gold 41mm Det er svært, for hver dag er der nye fristelser eller gamle kærligheder, som dukker op igen. :-) Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - Len - 01-08-2013 Min favorit er denne Rolex SD 16660 med mat skive: ![]() Jeg er faktisk ganske godt tilfreds med de ure jeg har, men disse måtte godt finde vej en dag (nogle er nok lidt dyrere end jeg kommer til at bruge på ET ur): Dress ur: A Lange & Söhne , Lange 1 rose guld Vintage ure: Rolex 5513 med gilt dial Rolex red sub 1680 med brown dial Re: Favoritten og top 3 ønskerne. - HG - 01-08-2013 Min Top 3 ser sådan ud: Panerai Pam 338 Breitling Navitimer 1967 Rolex SD16600 Og ellers bare et JLC :-) gerne et Reverso Sun/Moon eller et Master chrono eller eller eller eller :-) Sent from my iPad using Tapatalk HD |