DAGENS UR
(12-04-2024, 09:55 PM)cfnissen Skrev: Og Malmö igen i dag med det gamle, slidte ur

İmage


Din ursamling er vild, Claus - men uanset dine Lange og andre JLC, så er det dit "gamle slidte" Memovox som tilhørte din far, der slår dem alle ........... med længde !!  Icon_hjerte
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, khbk
Svar
(13-04-2024, 09:34 AM)pbr Skrev:
(12-04-2024, 09:55 PM)cfnissen Skrev: Og Malmö igen i dag med det gamle, slidte ur

İmage


Din ursamling er vild, Claus - men uanset dine Lange og andre JLC, så er det dit "gamle slidte" Memovox som tilhørte din far, der slår dem alle ........... med længde !!  Icon_hjerte

So true. Historie og følelser giver bare det ekstra boost. 

Tak, Peter

Svar
Her er det diver i dag:

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen, khbk, Michael F, PHO
Svar
Retro i dag - som i George Michael, vinyl og Reverso Chronographe Retrograde

İmage

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • khbk, Michael F, PHO
Svar
"det' en tysker"İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, khbk, Michael F, PHO
Svar
(13-04-2024, 02:36 PM)cfnissen Skrev: Retro i dag - som i George Michael, vinyl og Reverso Chronographe Retrograde

İmage

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk


Sagt det før og siger det gerne igen - Reverso er bare et fedt ud.
Enkelt, elegant og diskret… savner det som jeg havde - som jeg ikke husker navnet på men 8 days og moonface.


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen
Svar
Lidt billigt retro chronograph her (= ur med stopursfunktion)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, khbk, PHO
Svar
(13-04-2024, 06:55 PM)pbr Skrev: Lidt billigt retro chronograph her (= ur med stopursfunktion)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Haha. Sådan!

Og cool ur. Elsker no-nonsense designet. Og er gammel nok til at have været dybt fascineret at alt hvad disse ure kunne da de kom frem

Svar
İmage
/
Kristen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Esni
Svar
Merci Paris ur, enkelt mekanisk ur. Og så det collab versionen lavet med Hodinkee.

Et meget enkelt og ligetil ur, lige til en stille søndag

İmage

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • khbk, PHO
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)