DAGENS UR
İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • khbk, Møller, PHO
Svar
İmage
[-]
  • khbk, PHO
Svar
Io ho bisogno di uno cronometro da polso italiano, vero?

İmage
[-]
  • PHO
Svar
Her starter dagen med Alpinist og frostklar morgensol İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • khbk, longbear, PHO
Svar
Var lige ved at sælge dette i dag, men ironisk nok købte jeg noget andet (end et ur) :D

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Larsb, longbear, OleJ
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb, phrede
Svar
Old school i dag !

İmage
/Peter

Svar
Det må du da slet ikke overveje at sælge, sådan et smukt IWC... Og kan det ikke passe, at du har haft og solgt det ur en gang tidligere? 
(13-12-2023, 03:30 PM)phrede Skrev: Var lige ved at sælge dette i dag, men ironisk nok købte jeg noget andet (end et ur) :D

İmage
[-]
  • Larsb
Svar
Fødselsårsuret - en gammel sag.

RAF - Lemania, 3. gen , single-push, fixed bars på en Bonklip fra Forstner.

Single-push er næsten lige så sjovt at lege med som fly-back

İmage
[-]
  • Larsb, phrede
Svar
(13-12-2023, 05:59 PM)RyanBK Skrev: Det må du da slet ikke overveje at sælge, sådan et smukt IWC... Og kan det ikke passe, at du har haft og solgt det ur en gang tidligere? 
(13-12-2023, 03:30 PM)phrede Skrev: Var lige ved at sælge dette i dag, men ironisk nok købte jeg noget andet (end et ur) :D

İmage

haha ikke kun én gang før, men 2 gange (mindst).
Jeg prøvede at få fat i et Jaeger jeg også tidligere har haft men kom til at sælge.... Allerede nu vil man kunne tegne sig et typisk mønster af mig og ure :D

(13-12-2023, 09:19 PM)longbear Skrev: Fødselsårsuret - en gammel sag.

RAF - Lemania, 3. gen , single-push, fixed bars på en Bonklip fra Forstner.

Single-push er næsten lige så sjovt at lege med som fly-back

İmage

AV! det har virkeligt sjæl. Prøv at tænke over hvor mange af de nuværende producenter der prøver at ramme præcis den glød uret har.... Fauxtina kaldes det vist
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Larsb, longbear
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)