Music videos
(24-01-2021, 01:33 PM)Stensbjerg Skrev:

Fed sound med godt eye candy endda MED langt lys. Icon_party

Tak for den.. Jeg har nu set videoen 5 gange uden lyd..

Fantastisk både med og uden lyd  Icon_sign
Mvh Kim 
[-]
  • Stensbjerg
Svar
Music to Watch Girls By..
/
Kristen
Svar

Som barn af 80erne er jeg vild med hvad der blev kaldt elektronisk musik så kan man selv afgøre om man vil se videoen til.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

A classic.

One of the few rock bands who were able to get a crowd of over a half million people to a concert.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

A classic.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

This guy was rock. Icon_Up
Svar

A genius in his field.
Svar

This is so beautiful.
Svar

He died to soon, a great talent.His version of this song is acclaimed by most music critics as the best ever, and i agree with them.
[-]
  • MichaelA
Svar

One of the greats.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)