Årets første ur-køb, 2021
Pokker ta' min bløde og kogte rygrad.
Jeg havde bestemt mig for INGEN ure at købe ihvertilfælde første halvår i år..
Men når man så får muligheden for det sidste eksemplar til salg i DK.
Ja så faldt min ryg helt sammen og jeg måtte købe det..  Icon_e_confused

Seiko Alpinist "Mountain Glacier" Limited 2020 (#526/2020)

İmage
İmage
İmage
Svar
Det er så lækkert det Alpinist - det fik jeg også puttet i kurven et par gange da det kom frem - dog uden at købe :-). Stort tillykke med det! Icon_flag
Svar
Tillykke. 

Megafedt ur
Mvh Kim 
Svar
Tillykke! Og hvor er det bare alt for tit man siger til sig selv ikke at købe, for så at købe skræmmende kort tid efter fordi man bare forelsker sig i et ur.
Svar
Tillykke med det! Regnorm Icon_rul
Jeg har selv et SARB017 og havde det ikke været for den (i mine øjne) grimme cyclop, havde jeg også slået til på den der model.
Svar
Alpinist er så flot et ur .......... personligt er jeg ikke vild med de old school visere, men det er jo smag og behag - uanset hvad, gad jeg godt Icon_drunken

Er der ved at være et skred væk fra store dykkere og over i dress/sport genren uden drejekrans ? For mit vedkommende er jeg mættet af dykkerure lige for tiden - glæder mig til at modtage mit Seiko SBSA41, aka "dress-KX" Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg bliver aldrig mættet af dykkerure - alle rigtige måned skal eje mindst 5 af disse ure :-)
[-]
  • pbr, runzuk5
Svar
(11-01-2021, 10:48 PM)Appleboy Skrev: Jeg bliver aldrig mættet af dykkerure - alle rigtige måned skal eje mindst 5 af disse ure :-)

Men når man nu HAR de (mindst) fem !!?  Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg er lidt færdig med dykkere som det sagerne står pt.

Derfor er det næste ur jeg planlægger at lande når timingen er rigtig heller ikke en diver.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
(11-01-2021, 11:10 PM)pbr Skrev:
(11-01-2021, 10:48 PM)Appleboy Skrev: Jeg bliver aldrig mættet af dykkerure - alle rigtige måned skal eje mindst 5 af disse ure :-)

Men når man nu HAR de (mindst) fem !!?  Icon_e_biggrin1

Ja så er der plads til de lidt mere pæne ure om man vil :-)
[-]
  • onkeldunkel, pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)