På sightseeing hos Klarlund
#11
Jeg er selv 193 cm, vejer 110 kg, har 19,5 cm håndled og relativt muskuløse overarme (47 cm pt). Desuden har jeg aldrig ejer et 'lille' ur. Og så har jeg altid elsket store 'ting' (jeg har det dog modsat med kvinder :)) Disse forhold 'farver' mig klart.

De havde ikke Carbon-Diveren, men en Carbon ROO som var fed - og let.
Svar
#12
Hedegaard Skrev:Explorer II re.f 16570 er 40mm Icon_e_wink
Jeg har ikke målt efter, her står 39.5mm http://clockmaker.com.au/rolex_case_size.html så lad os sige du har ret når vi runder op :-)

Grundet den hvide skive virker den større end den sorte udgave.
Svar
#13
Jeg lod lide min kone kigge - og hun har jo en uovertruffen smag - og hun kunne best lidt håndleddet med den hvidskivede explorer

Vh baun
Svar
#14
Altid god ide at få en vurdering fra 'den bedre halvdel'. Og jeg er enig med din kone.

Inspireret af dig viste jeg så også min kone urene, og hendes valg var klart: EXPLORER. Om end hun påpegede, at uret så mindre ud end mine andre ure - men ikke for lille.
Svar
#15
Jeg giver det smukke køn ret. Expl. er det pæneste på dit håndled på disse billeder. Men jeg tror at Suben vil klæde dig langt bedre da den er mere maskulin, rå og formel i sit indtryk. Havde selv min kæreste med i Klarlund sidste uge. Det er trods alt hende som altid låner mine ure - så hun kan loge så godt være med til at vælge dem Icon_e_wink

Det billede du har taget af Expl. er klart det pæneste billede. Det af Sub'en er en ærgelig vinkel, så det snyder nok lidt.
Svar
#16
Jeg kan nok godt sige, at det ikke bliver submariner, da uret ikke spiller for mig. Explorer II skal jeg lige tænke noget mere over. Pudsigt nok så er kyklopøjet ikke så stort et turn-off hos mig mere, som det var tidlgere.
Svar
#17
Sociologen Skrev:Jeg kan nok godt sige, at det ikke bliver submariner, da uret ikke spiller for mig. Explorer II skal jeg lige tænke noget mere over. Pudsigt nok så er kyklopøjet ikke så stort et turn-off hos mig mere, som det var tidlgere.

Kyklopen er klassisk Rolex. Icon_hello
Overvejede du at prøve et DeepSea igen?
Svar
#18
Hej Kenn.

Jeg prøvede denne til et GTG hos Peter Halse (Danny var vidst ejeren). Der var sat en nato rem på. Jeg synes faktisk det så fedt ud. Det jeg blot vil vise er at det kan bryde med det måske lidt ferske look en hvid skive og al den stål kan give (hvis man altså har behov for lidt forandring).

İmage
İmage

Jeg får sku helt lyst til at bytte min sorte ud med en hvid Icon_e_confused

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#19
Encino Skrev:Overvejede du at prøve et DeepSea igen?
Jeg prøvede faktisk DeepSea igen, og det er et fedt ur, men da jeg indtænkte økonomi - og mit ønske om at prøve et ur, som IKKE har sort skive - så fik det ikke megen opmærksomhed.
Svar
#20
KlausM Skrev:Jeg prøvede denne til et GTG hos Peter Halse (Danny var vidst ejeren). Der var sat en nato rem på. Jeg synes faktisk det så fedt ud. Det jeg blot vil vise er at det kan bryde med det måske lidt ferske look en hvid skive og al den stål kan give (hvis man altså har behov for lidt forandring).
Jeg synes faktisk, uret så ok ud med stållænke ;)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)