Music videos

Still relevant today, i think.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Festen starter for alvor 4:21 ;)

Nu elsker jeg elektronisk musik og en af de helt store er Sven Väth..

Dette sæt er for vildt. 

To pladespillere og en mixer..

Mvh Kim 
[-]
  • willy
Svar
(03-01-2021, 11:09 AM)ultoman Skrev: ...hmmm hvordan sætter jeg et youtube link ind?

Fra Tapatalk skal du bare kopiere linket ind, da selve videoen kun kan "embeddes" via en internetbrowser. Alle de links som ligges ind i tråde som disse, retter jeg manuelt efterfølgende via en browser Icon_blink Ligesom jeg i øvrigt sletter citater mere eller mindre hele tiden, da mange vælger at citere et foregående indlæg istedet for bare at svare, hvilket giver nogle uoverskuelige tråde Icon_lol

Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre at lave en embedded video via Tapatalk, men det kræver at man selv laver de følgende tags:

Før link:
[video=youtube*] 

Efter link:
[/video*] 

Stjernerne skal fjernes, men hvis jeg ikke laver dem her, kan du ikke se mine tags, da systemet så tror det er en video. For at de skal virke, vil det altså se således ud (uden stjernerne)

[video=youtube*]https://youtu.be/uInltd4OkTQ[/video*]
[-]
  • ultoman
Svar

This amazed me when i first heard it. They managed to create the harmony and sound of the Californian harmony groups of the sixties and seventies perfectly.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
@ Willy
En masse ord igen, altså her er der ingen nag, det var blot et surt opstød, jeg er kommet videre.

Jeg læste dit oplæg om fremtiden i urmageri. Det anerkender jeg som et godt skriv
Også godt nytår herfra

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb, willy
Svar
Thank you, and no bad feelings here. Icon_smil
Svar

One of my favorite singers, her voice is an instrument.
Svar

Mvh Kim 
[-]
  • Larsb, willy
Svar

Like this one. Great frontman is James Hetfield
[-]
  • Larsb, Smilla
Svar

A heroin addict singer and a great rock guitar player. Make great rock anyway.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)