DAGENS UR
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Så kom Erika endelig på - jeg er klart mest til lænken, men lidt afveksling er altid godt :-) Den er rimelig svær at for over hånden, så jeg skulle nok have købt den lidt større, men det går.

İmage

[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
En havskildpadde på Erika rem

İmage
Mvh Kim 
Svar
Nu har jeg kun haft Erika remmen på i en halv time, men den virker utrolig behagelig Icon_Up
Svar
Ej pis. Fik en mail om at chrono24 havde lavet en double booking, så det ur de var klar til at sende ikke fandtes længere. Held i uheld er jeg begyndt at kigge i en anden retning - tudor pelagos, hold da op et ur, uden megen mere pris.

İmage

[-]
  • cfnissen, Madeno1, whoa
Svar
Er der nogen speciel grund til at man ikke længere kan tilgå forum på adressen "urforum.dk" men kun på "urdebatten.dk" ??

Eller er det kun mig ............ ? Icon_think
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Har lige prøvet her og det virker fint.
Svar
urforum.dk virker også for mig....altså den videresender mig til urdebatten.dk

Svar
(10-08-2020, 01:10 AM)jonasw Skrev: Ej pis. Fik en mail om at chrono24 havde lavet en double booking, så det ur de var klar til at sende ikke fandtes længere. Held i uheld er jeg begyndt at kigge i en anden retning - tudor pelagos, hold da op et ur, uden megen mere pris.

İmage

Pelagos har fanme også været min grail I en del år! Så lækkert! Hvad er det for en rem?

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Er lige påbegyndt 3. uge i sommerhuset, og altså 3. uge med samme ur

For en måned siden er det i øvrigt 43 år siden første ejer gik ud fra Klarlund med det.
İmage

Keld
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)