Man laver da bare sin egen rem
som altid en hyggelig video fra dig og nu med beroligende vand element i bagrunden Icon_Up

jeg ved ikke om du har prøvet dem men tager du en Marinemaster 300 eller 600 i vandet
og aktivere drejekransen (den køre forskelligt på land og i vand)

så mere end matcher de i mine øjne hvad du viser her i videoen Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg må give dig ret, Stensbjerg. At dreje på mit Seiko MM300 med 120 klik er en fornøjelse!
/
Kristen
[-]
  • MichaelA
Svar
Jeg tror da også på at der findes andre drejekranse der kommer i nærheden af hvad vi føler er den perfekte feel, men det er som at finde verdens bedste musik nummer Icon_lol

Men ellers tak til jer der kigger med Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(30-05-2020, 09:50 PM)khbk Skrev: Jeg må give dig ret, Stensbjerg. At dreje på mit Seiko MM300 med 120 klik er en fornøjelse!
/
Kristen

Jeg er Seiko/Marinemaster, indrømmet!

Men jeg har ejet mange dykkere gennem tiden både dyrere og billigere 
end f.eks en MM300 (som jeg som det eneste ur har haft 2 af) 

Det er længe jeg har prøvet en af det mærke som Michael viser i videoen,
jeg er sikker på at den er god at betjene når han siger det, 
men på samme tid lægger jeg gerne hovedet på blokken og påstår at en MM som min. matcher.

Men som Michael er inde på det er en nøgtern personlig betragtning 
Verdens bedste sang er dog nem nok det er You never walk alone  Icon_blink
synget på Anfield naturligvis Icon_party
Har man først prøvet det så ved man hvad det vil sige at blive rørt af en sang Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det må være noget af en oplevelse og jeg ville helt sikkert stå med tåre og forsøge at synge med.

Vi har nogle ideer om hvordan det mærkelige fænomen Drejekrans skal føles både over og under vand, men det er jo blot en lille del af nydelsen ved vores ure og den hobby kan man dreje i alle retninger og få en eller anden fornøjelse ud af det.

Jeg har forstået at bevæge mig rundt i denne hobby og nyder stadig, at arbejde med fotos af mine ure, hjemmelavede remme, hjemmelavede spænder, modificering af ur-kasse, udvikle værktøj til at skille mine ure ad, i det hele taget beriger jeg mine ure med god karma....men! jeg er et kæmpe fjols når det kommer til at tjene penge på mine ure og det har ikke ændret sig her mange år efter.

Men nu er jeg jo heller ikke forhandler af ure, jeg er blot bruger af dem og nyder dem i fulde drag når de kommer forbi og græder sjældent når de rejser igen Icon_cool

Den lever jeg med og på den måde dyrker jeg min hobby og er til stadighed igang modsat så mange andre og hurra for forskelligheden.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)