Hvad bryder du dig ikke om?
Italien for ever Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Mjah lidt rødt har den her da også ;)
İmage
Svar
God designer.

Men for hverdags bilisten giver 100% el bilen stadivæk reelle udfordringer
som stadigvæk ikke er dækket, bla. Omkring anhængertræk og ladstations dækning,
Og brugen af disse, ser flere som bruger dem som fri parkering i ubegrænset tidsrum.

Hvorfor man politisk satte sig alene på el bilen stolen og gav den konkurrance forvridende fordel,
kommer jeg aldrig til at være for, hybrid og brint biler skulle som min. have haft samme fordele.

Og sjovt nok faldt salget jo også kraftigt da afgift fordelen forsvandt,
Så mere el omvendt er DK så heller ikke blevet. Icon_blink
Svar
Jeg er også Ferrari fan, men Ferrari har så mange farver der er mere sofistikerede til gadeplan end den klassisk røde (check deres hjemmeside og Ferrari-configurators). Jeg ville til enhver tid vælge en mere underspillet farve til netop en Ferrari, der er rigeligt overspillet i forvejen.

Det samme til trådens pointe:

Jeg bryder mig ikke om overspillede ure der er for flashy og alfonsagtige - heller ikke selv om de er hundedyre (og diamantbesatte).

Jeg bryder mig ikke om billige prætentiøse ure fra tanken eller sidegadeveksleren.

Jeg bryder mig ikke om 44 mm AP ROO på asiatiske mænds spinkle håndled. Der er et hav af tråde på internationale ur fora hvor en asiatisk mand med spinkelt håndled poster disse billeder og spørger: "Synes I den passer eller er lidt for stor?", hvor det skriger til himlen at AP ROO eller Hublot 44 mm gulduret er et Monster på håndleddet.
Svar
Når vi nu taler om fantastiske maskiner så se lige den her

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Absolut imponerende  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Jeg er ikke imponeret men jeg bryder mig heller ikke om Jacob & Co ure
Eller Bugatti knock off fra VAG  Icon_blink

Det tror jeg heller ikke gamle Ettore ville have gjort da de (mener jeg) mangler den elegance
Som han byggede ind i sine biler uanset hvor/hvad man kigger på.

Er man petrol head er Cit'e de I'automobile i Mulhouse Frankrig
Et must see før man skal herfra, her kan man se ægte Bugattier i metervis.
https://m.youtube.com/watch?v=FaPENAi9O0s

Det er en oplevelse på alle parameter  Icon_not
Og viser tydeligt (mener jeg) at VAG ikke har fattet hvad Bugatti is about.
Svar
Jacob & Co laver nogle bindegale ure, som jeg aldrig skulle have på armen. Men havde jeg penge som græs, kunne et af dem nok finde vej til en glasmontre hjemme på matriklen. Håndværket fejler intet.
[-]
  • Larsb
Svar
(08-04-2020, 11:52 PM)Tage Reinhardt Skrev: Jeg bryder mig ikke om 44 mm AP ROO på asiatiske mænds spinkle håndled. Der er et hav af tråde på internationale ur fora hvor en asiatisk mand med spinkelt håndled poster disse billeder og spørger: "Synes I den passer eller er lidt for stor?", hvor det skriger til himlen at AP ROO eller Hublot 44 mm gulduret er et Monster på håndleddet.
Jeg ved hvad du mener :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, maltebrask
Svar
Som i sikkert har gættet elsker jeg Jacob & Co ure, de er for mig uopnåelig men derfor kan man jo godt være fascineret af deres fantastiske design. De vildeste af dem er de rene kunstværker og de ligger vel mere på kunst end at være et ur, tænker jeg.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Sub-erman
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)