Kinesisk homage - har han tabt sutten ??
Et remake af et af de få Seik divers jeg ville betale for i dag,
Da jeg syntes historien her "hænger" sammen.

Jeg har stadigvæk den samme stor respekt for Seiko,
Men jeg deler ikke deres holdning omkring i hvor højt tempo der burde smides "lim.ed" på markedet.

Men cool ur du har fået dig Icon_cool
Og ud fra dine flotte billeder ligner det typisk Micro mærke value for money Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
Seiko har ikke mistet min respekt.
Men måske mig som kunde, da deres ure har bevæget sig godt langt op i markedet.
Jeg er glad for at jeg købte mit MM300 i 2014, da prisen var netop passende. (listepris 2000 Euro.)
Men Seiko har vel vurderet at markedet for "billige" (affordable) ure er på vej væk?
Og så er det bare at tage pengene og løbe...
/
Kristen

Nu har også jeg fået lyst til et San Martin ;)
Svar
Jeg har det ret stramt med, at Seiko i øjeblikket trækker tæppet væk under en lang række af de modeller, der byggede deres ry for "value for money" til fordel for stærkt forhøjede priser eller ure med dårligere specs - f.eks. SKX til 5KX .......... og så er jeg ligeglad med dem der siger at 5KX ikke er en afløser for SKX !

Samtidig er deres limited reissues af deres gamle ikoniske modeller fuldstændigt ude af trit med virkeligheden, når man taler om pris !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(09-03-2020, 01:23 AM)pbr Skrev:
(08-03-2020, 09:04 PM)tkrath Skrev: Ender med ca. 290 USD på AliExpress (inkl. gummirem) - så kommer told oveni?

US $243.44 + US $45.60

Yes, det er netop den sælger jeg mente - det er San Martins officielle salgsside på AliExpress.

Jeg gav hhv. $246 og $40 for mit sæt, så det passer meget godt.

Mit ur blev kun belagt med ialt 69kr i importafgift og de sædvanlige 160kr i gebyr, ialt 229kr.

Om du slipper ligeså billigt kan jeg jo ikke garantere. Normalt er tommelfingerreglen at der tillægges omkr. 30%.

Men det vil stadig være helt klart pengene værd !!

Men du kan jo selvfølgelig også bare vælge at købe den, der er til salg på DBA lige nu til lige over 2K (det er ikke min og jeg kender ikke sælger)  Icon_e_biggrin1

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak. Tror jeg bestiller i aften.

Jeg kan ikke finde den på DBA du omtaler.
Svar
Citat:Tak. Tror jeg bestiller i aften.

Du må hellere sende mig uret når du får det, så jeg kan desinficere det Icon_blink
[-]
  • pbr, tkrath
Svar
(09-03-2020, 08:54 PM)tkrath Skrev: Jeg kan ikke finde den på DBA du omtaler.

Kan se, at annoncen ikke længere er på DBA - den er nok blevet solgt, så  Icon_smil

Men du kan trygt bestille hos San Martin / AliExpress - så får du også den seneste model.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(09-03-2020, 10:04 PM)Frankur Skrev:
Citat:Tak. Tror jeg bestiller i aften.

Du må hellere sende mig uret når du får det, så jeg kan desinficere det Icon_blink
Desinfektionsmiddel medfølger så det er ikke nødvendigt. Ellers tak for tilbuddet  Icon_e_biggrin1  ... Ordre placeret, så nu venter jeg blot på postmanden  Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
Så kom mit ur endelig igennem toldbehandling. Tak for anbefaling - det ser rigtig godt ud!
İmage
Svar
Fedt fedt ........... tillykke med det !! Icon_flag Icon_flag

Er spændt på at høre dine tanker om uret, når du har haft det lidt tid - om du er ligeså tilfreds med det som jeg er Icon_Up
/Peter

Svar
Tillykke med det - det er super flot!  Icon_Up
(21-03-2020, 11:00 PM)tkrath Skrev: Så kom mit ur endelig igennem toldbehandling. Tak for anbefaling - det ser rigtig godt ud!
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)