DAGENS UR
(16-11-2019, 02:03 PM)onkeldunkel Skrev: @sweeperdk - hvilken størrelse var den grå/orange Erika strap til dit Explorer II? :-). Så du havde postet et billede på et andet forum :-)

Beklager det lidt sene svar.

Iflg. Erika var den 20.9 mm, og passede perfekt, så jeg tror på hende.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Desværre ikke dagens ur(e) hos mig, men uha uha de er dejlige!
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
İmage
Svar
İmage
Svar
Dagens ur(e)

Sidste dag for en stund, med 5711 på armen. Tænker at putte det i banken et par måneder, da det har været en konstant det sidste halvandet års tid.

Afløseren bliver min 1680 fra føde året (1977), tidligere ejet af bla Michael Woolhead. İmageİmage

Keld
Svar
Q Timex i dag, ja med sine 38mm, nærmest et dame ur til mig

İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
(25-11-2019, 10:35 AM)keldw Skrev: Dagens ur(e)

Sidste dag for en stund, med 5711 på armen. Tænker at putte det i banken et par måneder, da det har været en konstant det sidste halvandet års tid.

Afløseren bliver min 1680 fra føde året (1977), tidligere ejet af bla Michael Woolhead. İmageİmage

Åh, det er satme et par frygtelige ure (altså når man ikke ejer dem :-D )

--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Larsb
Svar
Jeg har haft SD på en rum tid

İmage

--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(25-11-2019, 01:38 PM)Henrik A Skrev: Q Timex i dag, ja med sine 38mm, nærmest et dame ur til mig

İmage

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Den havde jeg ikke set før - den er da cool oldschool Icon_party Hvordan føles kvaliteten af uret? Ser ud til at have en ret flot finish på urkasse og skive  Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)