DAGENS UR
Pam 176 er et fedt ur - har selv haft det. Men jeg ville aldrig bytte det ud med et Rolex Explorer som dit !! Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage

Hjerneblødning vel overstået.

Det kan godt ske at der kommer noget Panerai på et tidspunkt, men denne går ingen steder.
Svar
Fornuftigt valg må jeg sige. Havde det været den tidligere version af 214270, var der plads til forbedringer, men i den nyeste iteration funker det hele. Og så har jeg har ikke haft/prøvet andre ure med større bærekomfort - den lænke... mums. Skulle Panerai en dag komme på tale, ville det blive en 42mm Luminor med brun skive, centreret sekundviser, fast bagkasse og det foregående lænkedesign, men den findes ikke desværre.

/Mikkel
[-]
  • sweeperdk
Svar
Seiko på erika mirage

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster, pbr, phrede
Svar
Torsdags månen:

İmage


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • BadHamster
Svar
(14-08-2019, 07:48 AM)sweeperdk Skrev: Hjerneblødning vel overstået.

Ha ha, det kender jeg. Jeg har været tæt på en enkelt gang med mit Speedy Tuesday, men besindede mig heldigvis.
Svar
(15-08-2019, 10:38 AM)KimT Skrev:
(14-08-2019, 07:48 AM)sweeperdk Skrev: Hjerneblødning vel overstået.

Ha ha, det kender jeg. Jeg har været tæt på en enkelt gang med mit Speedy Tuesday, men besindede mig heldigvis.


Jeg har desværre gennem tiderne alt for ofte først erkendt mine hjerneblødninger, når det har været for sent  Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(15-08-2019, 10:57 AM)pbr Skrev:
(15-08-2019, 10:38 AM)KimT Skrev:
(14-08-2019, 07:48 AM)sweeperdk Skrev: Hjerneblødning vel overstået.

Ha ha, det kender jeg. Jeg har været tæt på en enkelt gang med mit Speedy Tuesday, men besindede mig heldigvis.


Jeg har desværre gennem tiderne alt for ofte først erkendt mine hjerneblødninger, når det har været for sent  Icon_e_biggrin1


Fuldstændig samme syndrom her....


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • pbr
Svar
Jeg er så dårlig til at skille mig af med ure at i mine hjerneblødninger når blodet at størkne.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Turtle på en ny Erika rem, ret fed rem
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)