05-05-2019, 10:02 PM
Tillykke med valget!
Den rem er nu ikke så tosset hvis man har det på i forbindelse med kontorarbejde.
Den rem er nu ikke så tosset hvis man har det på i forbindelse med kontorarbejde.
|
Hjælp - hvad skal jeg vælge !???
|
|
05-05-2019, 10:02 PM
Tillykke med valget!
05-05-2019, 10:08 PM
(05-05-2019, 10:02 PM)MichaelA Skrev: Tillykke med valget! Den er sikkert meget behagelig .............. men den er imho TUDE-grim !!! Den første, der giver udtryk for at kunne lide den vil jeg forære den, hvis vedkommende vil modtage den !! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
05-05-2019, 10:14 PM
Hvis den er 22mm overtager jeg den gerne. Du kan få en omgang humle for den.
05-05-2019, 10:17 PM
(05-05-2019, 10:14 PM)MichaelA Skrev: Hvis den er 22mm overtager jeg den gerne. Du kan få en omgang humle for den. Den er 22mm og den er din, når jeg modtager den - send mig din adresse på en pm og så smider jeg den i en konvolut, når den er ankommet Vi kan give hinanden hver en humle, når vi mødes engang /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
06-05-2019, 06:57 PM
(04-05-2019, 04:17 PM)Miwes Skrev: Alder på sådan et værk ?....her lytter jeg medNo they are not.There is a huge quality difference in Quartz calibers.Try reading about the Rolex Oyster quartz or the Seiko GS Quartz models.These watches have calibers unmatched by Breitling,even if the quality of their quartz calibers is at a ok level.Very few Quartz calibers are made with service in mind.The caliber in the GS is sealed and Seiko expect a lifetime without service for 50 years! If only they could do the same with mechanical watches - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
08-05-2019, 11:37 AM
Der er et nyt hos Halse til 20 k. Aerospace Evo. Set på FB
08-05-2019, 12:40 PM
(08-05-2019, 11:37 AM)KOP Skrev: Der er et nyt hos Halse til 20 k. Aerospace Evo. Set på FB Ja, det har jeg lige set nu !! Men mit “nye” brugte eksemplar er lige nu på vej og befinder sig netop nu i Brøndby Pakkecenter ![]() Jeg vil glæde mig over uret, når jeg modtager det og ikke “græmme mig” over at have misset et fantastisk tilbud hos Halse - så er der en anden, der kan få glæde af det i stedet ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk /Peter
08-05-2019, 12:51 PM
Ja, der er sgu altid et “ tilbud” når man har taget en beslutning, næsten i alle livets forhold
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|