Favoritten - del 4 - Rolex
Der er 986 Submariner No date's til salg på Chrono24 - jeg synes du burde skrive til alle sælgerne for at få det rettet ;-). God weekend :-)
Svar
Citat:.....Hvilket ur fra Rolex - og kun Rolex - er dit absolutte favorit-ur?

Jeg bliver aldrig en "one watch guy", men Rolex Sudmariner (no date) og date, er den model(-er) fra Rolex jeg har flest af, så det må være min favorit. Icon_flag
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Hej drenge
Mit rolex gmt master 1675 kal 1560 Gilt dial chapter ring pcg exclamation point fra 1961 g
Gør mig glad når det er på armen
Mvh jmj
Svar
Hehe det er virkeligt nogle fede tråde du starter op, Kim!
Gid jeg havde bedre tid til at deltage mere for tiden.

Rolex er antageligt mit favorit mærke, men for satan jeg har det også svært ved dem som vælger det pga prestige og bling.
Selv vælger jeg det på grund af designet "form følger funktion" og kvaliteten. Historien er nærmest sekundær, men dog er min inspiration en af min fars gamle venner der var en knag i særklasse og ubådskaptajn og altid iført et Submariner.

Nå, men jeg har mange favoriter og mange jeg afskyer! Top favoriten (on/off de sidste 4 år) er denne:

İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • doxa300, Larsb, MichaelA
Svar
"Nye":

Seadweller single red - jeg får vel opkaldet en dag - en af de 4 steder jeg er listet til den....

"Gamle":

Flere - men primært GMT varianter og der er jeg allerede dækket ind...  Icon_blink 

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)