Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Nok ikke uventet. Diverse ure og reparationer..
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Min Instagram konto har ikke ret meget med ure at gøre, men mest med foto .......... min anden hobby som har taget over, hvor urene engang var
https://www.instagram.com/epicameranist/
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 693
Tråde: 30
Modtaget Likes: 828 i 395 svar
Givet Likes: 39
(24-12-2018, 09:42 AM)pbr Skrev: Min Instagram konto har ikke ret meget med ure at gøre, men mest med foto .......... min anden hobby som har taget over, hvor urene engang var
Flotte flotte billeder :-)
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
Helt sikkert flotte billeder.
Jeg håber, at du får lov til at beholde din udsigt.
Var et smut i Viborg i sommer.
Dejlig by. Fik lokket en G-Shock-nøglering ud af en flink dame i en urbutik i et center..
Ellers så jeg ingen gode urhandlere i byen.
/
Kristen
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
(24-12-2018, 04:47 PM)Appleboy Skrev: (24-12-2018, 09:42 AM)pbr Skrev: Min Instagram konto har ikke ret meget med ure at gøre, men mest med foto .......... min anden hobby som har taget over, hvor urene engang var
Flotte flotte billeder :-)
(24-12-2018, 05:00 PM)khbk Skrev: Helt sikkert flotte billeder.
Jeg håber, at du får lov til at beholde din udsigt.
Var et smut i Viborg i sommer.
Dejlig by. Fik lokket en G-Shock-nøglering ud af en flink dame i en urbutik i et center..
Ellers så jeg ingen gode urhandlere i byen.
/
Kristen
Tusind tak skal I have - jeg er ret sikker på, at min udsigt ikke er i fare, men man kan selvfølgelig aldrig vide  Jeg er meget glad for at bo i Viborg - det er både en smuk by og dejligt tæt på mit arbejde !
Læste godt om dine meritter hos Sct. Mathias Ure og Guld - jeg har handlet dernede et par gange, men ikke siden de mistede Omega forhandlerskabet. Købte i den forbindelse et Aqua Terra, der var ret betragteligt nedsat  I dag forhandler de bl.a. Maurice Lacroix, Victorinox og lignende. Flot butik og flinke mennesker.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 509
Tråde: 44
Modtaget Likes: 637 i 253 svar
Givet Likes: 1,669
Jeg overhørte en samtale da jeg var i en butik som tidligere havde Omega, men nu havde Tag Heuer. At Tag Heuer var blevet mere populær med tiden, og at Omega havde nogle meget høje service priser. Altså han nævnte vist over 10.000 kr for service (jeg blev i hvert fald chokeret). Det må da være et meget omfattende service.
Derfor havde flere nu Tag Heuer i deres butikker.
Men om det passer, ved jeg ikke.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har fået serviceret lidt over en håndfuld Omega og har aldrig været i nærheden af 10.000 kr.
Når det så er sagt, er det også forholdsvis almindelige modeller jeg har haft. Ikke noget guld, avancerede komplikationer m.v. De Tag Heuer jeg har fået serviceret har været meget lig prismæssigt, så på det område er der ikke den store forskel.
Måske - bare måske - de gerne ville tale et mærke de sælger lidt "op" og et de har mistet lidt "ned"? Omega har jo taget forhandlingen fra rigtig mange butikker og satset på ganske få i de senere år.
•
Svar: 509
Tråde: 44
Modtaget Likes: 637 i 253 svar
Givet Likes: 1,669
Ja jeg kan ikke lige huske, om han sagde hvor omfattende servicen var.
Dog var det officiel omega service.
Eller også var han bare lidt bitter, over at hans bedste mærke nu var blevet taget fra ham.
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
Jeg var "for sjov" inde hos Ragnar i Odense og spurgte på service på min kones Omega Geneve Dynamic fra 1968. Efter at de havde kastet et kort blik på uret, var meldingen at et så gammelt ur altid bliv sendt til Swatch Group i København og at prisen ville være mindst kr 5500.
Det er et ur med det meget udbredte værk 565.
En uafhængig urmager er væsentlig billigere.
Men det må være lidt kedeligt for den lokale Omegaurmager, at der ikke er "nemme" rutinearbejder tilbage til at holde færdighederne ved lige.
Det sidste er dog rene spekulationer fra min side...
/
Kristen
•
Svar: 97
Tråde: 15
Modtaget Likes: 265 i 54 svar
Givet Likes: 63
https://www.instagram.com/johnjensen74/
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
•
|