Double wristing - anyone?
#1
Udover urtosse, så er jeg også gadget freak. Jeg havde det første Apple Watch, men solgte det hurtigt igen, da jeg savnede mine ‘rigtige’ ure. Indtil Apple lancerede Series 4, har jeg kunnet styre mig, men nu føler jeg igen et akut behov for at købe et Apple Watch :-)

Jeg vil blive ved med at gå med mine rigtige ure, så mit spørgsmål er: Er der nogen herinde, som går med smart watch på den ene arm og deres rigtige ur på den anden? Jeg har læst om flere der gør det, bl.a. et par stykker fra Hodinkee, men har stadig lidt svært ved at forlige mig med tanken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Det håber jeg virkelig ikke at der er nogle der gør, ser da totalt fjollet ud.

Jeg skal naturligvis ikke gøre mig til dommer om det skal være forkert at gå med et ur på hver arm, men kan kun sige at det aldrig kommer til at ske for mig.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#3
(07-11-2018, 08:40 AM)onkeldunkel Skrev: Udover urtosse, så er jeg også gadget freak. Jeg havde det første Apple Watch, men solgte det hurtigt igen, da jeg savnede mine ‘rigtige’ ure. Indtil Apple lancerede Series 4, har jeg kunnet styre mig, men nu føler jeg igen et akut behov for at købe et Apple Watch :-)

Jeg vil blive ved med at gå med mine rigtige ure, så mit spørgsmål er: Er der nogen herinde, som går med smart watch på den ene arm og deres rigtige ur på den anden? Jeg har læst om flere der gør det, bl.a. et par stykker fra Hodinkee, men har stadig lidt svært ved at forlige mig med tanken.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hej Onkeldunkel,

Jeg har gjort det i perioder. Dels lige da jeg fik mit første AW tilbage i 2015 og dels i en-to perioder senere med mit Series 2 AW.

İmage

Som dig ville jeg ikke give køb på mekanikken og var samtidigt fascineret af elektronikken.

Som du næsten kan fornemme, så gør jeg det ikke pt. Dels fordi jeg er gået lidt træt på AW. Synes ikke det giver mig nok ift. beværet omkring f.eks. softwareopdateringer, der altid tager en evighed x 2 at gennemføre. Den anden grund er, at jeg dyrker for lidt motion for tiden, hvilket var en af de gode ting man kunne bruge AW til. Forhåbentligvis kommer jeg igang igen og så får AW nok en chance til.

Du skal jo være klar til at ignorere folks reaktioner. Mange vil kigge undrende på dig ;-)

Mener, at det især er Jack Forster på Hodinkee, der doublewrister. Han er for cool. Du kunne have værre rollemodeller.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#4
Giv gas fyrbøder Icon_Up
dit party dine regler Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
Henrik A - Det er der nogen der gør :-). Det kommer også an på hvordan man definerer et Apple/Smart Watch. I bund og grund her det jo mere med en telefon/computer at gøre end et ur. Man kunne argumentere for, at det er en mini-telefon man kan tage på armen og så kan den tilfældigvis også vise tiden. Så strengt taget har man ikke to ure på - jeg indrømmer dog gerne, at det måske ser lidt fjollet ud :-). Det er dog ikke nok til at afholde mig fra at gøre det. F.eks. vil Apple Watch låse min computer op automatisk når jeg nærmer mig computeren - det er da smart. Derudover kan jeg bruge det til at styre min bil - det er da også smart. Dertil kommer alle fitness funktionerne, som cfnissen også nævner  Icon_Up

(07-11-2018, 09:05 AM)Henrik A Skrev: Det håber jeg virkelig ikke at der er nogle der gør, ser da totalt fjollet ud.

Jeg skal naturligvis ikke gøre mig til dommer om det skal være forkert at gå med et ur på hver arm, men kan kun sige at det aldrig kommer til at ske for mig.

Stensbjerg - Helt enig - jeg kan også mærke at det snart kommer til at ske :-D
(07-11-2018, 11:55 AM)Stensbjerg Skrev: Giv gas fyrbøder Icon_Up
dit party dine regler  Icon_party

cfnissen - Tak for dit fyldestgørende svar - jeg er begyndt at løbe (for første gang i mange år) og det er også en af grundene til, at jeg godt kunne tænke mig et AW. Derudover synes jeg designer af Series 4 er blevet pænere og kant-til-kant skærmen tiltaler mig også :-). Jeg er også sikker på, at jeg vil få en del kommentarer - jeg har allerede fået den første (knap så positive), da jeg introducerede ideen for min kone :-)

Udover Jack Forster, så har double-wrister Romain Gauthier også :-)

https://www.hodinkee.com/articles/romain...h-series-4

Der står bl.a. følgende: "He (Romain Gauthier) was also insistent that he doesn't think of the Apple Watch as having any real similarities with other things we call watches, beyond telling the time, of course, but he uses it as sort of a hub for managing his day. "

(07-11-2018, 09:06 AM)cfnissen Skrev: Hej Onkeldunkel,

Jeg har gjort det i perioder. Dels lige da jeg fik mit første AW tilbage i 2015 og dels i en-to perioder senere med mit Series 2 AW.

İmage

Som dig ville jeg ikke give køb på mekanikken og var samtidigt fascineret af elektronikken.

Som du næsten kan fornemme, så gør jeg det ikke pt. Dels fordi jeg er gået lidt træt på AW. Synes ikke det giver mig nok ift. beværet omkring f.eks. softwareopdateringer, der altid tager en evighed x 2 at gennemføre. Den anden grund er, at jeg dyrker for lidt motion for tiden, hvilket var en af de gode ting man kunne bruge AW til. Forhåbentligvis kommer jeg igang igen og så får AW nok en chance til.

Du skal jo være klar til at ignorere folks reaktioner. Mange vil kigge undrende på dig ;-)

Mener, at det især er Jack Forster på Hodinkee, der doublewrister. Han er for cool. Du kunne have værre rollemodeller.

Claus
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#6
Som en self made millionær fortalte mig en gang,
Man kommer ikke foran ved at træde i andres fodspor.

Så virker det for dig, go for it. Icon_Up
Jeg kunne sagtens se det blev en trend fremadrettet,
da mange jo som i er inde på gerne vil kombinere det de 2 verdener kan bidrage med på armen. Icon_cool

Det ville jo heller ikke være første gang at der var sket et link,
Fra hodinkee til the Real World. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
Jeg er selv vild med gadgets og har haft lyst til et smartwatch fra Apple, men så skulle jeg gå med det og ikke mine elskede mekaniske ure, hvilket jo slet ikke kan komme på tale.

Den med at man jo kan skifte fra det ene til det andet ur, alt efter om man er ude og løbe eller man skifter til det mekaniske senere på dagen er jo en glimrende løsning Icon_Up

Gå med to ure er for mig for underligt og har altid syntes det er et mærkeligt når jeg så Mads alias blærerøven.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Aldrig :)
Mvh Kim 
Svar
#9
Som sagt giv gas. Icon_party
https://www.google.dk/search?q=pimped+ou...wmbOThjQVM
Skab en trend. Icon_Up

Prins Edward af England blev betegnet som en der gik sine egne/nye vej,
Både fordi han frasagde sig tronen for gifte sig med den kvinde han elskede.

Men også inde for f.eks. Tøj mode gik han enegang på den tid var aften smokingen altid sort,
Han fik lavet sin helt mørke blå så den i lyset ved aften tid faktisk syntes mørkere end sort. Icon_cool

Så at træde ved siden af er ikke = noget negativt. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#10
Så skal vi ha lavet en "Dagens ure" Icon_lol

Man må gøre hvad man har lyst til Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)