Ny ur [emoji3]
#1
Så landede der et nyt ur på armen, nemlig et Polaris Menovox.
Er utrolig tilfreds med det. Det er jo ikke et ur med fart på, men hold da op hvor jeg dig synes det er harmonisk og flot.
At den så har en alarm som lyder utroligt smukt i mine ører er bare et kæmpe plus.

Havde en bekymring inden købet, nemlig urets højde, efter nu at have haft uret på et par timer er den dog blevet lidt mindre, men lad os nu se.

Som et ekstra lille relevant krydderi er jeg blevet inviteret til JLC butikken her i Frankfurts 5 års fødselsdag, hvor fokus vil være Polaris serien. Som en sjov detalje her, så ringer invitationen når man åbner den på samme måde som et Memovox. Vil se om jeg kan huske at få taget nogle billeder når det løber af staben om et par uger.

Her et forsøg på et nærbillede.
İmage

Bærekomforten er god, på trods af urets størrelse er det jo ikke særlig tungt, hvilket jo skyldes gummiremmen.
İmage

Ja det er ikke et Piaget
İmage

Gummiremmen og spænde syntes jeg ser super godt ud. Er spændt på hvor længe sådan en gummirem holder...
İmage

Her helt tæt på
İmage

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Klasse  Icon_Up
Stort tillykke  Icon_flag
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Sindssygt fedt ur! Icon_party


Svar
#4
(07-09-2018, 02:08 PM)ultoman Skrev: Så landede der et nyt ur på armen, nemlig et Polaris Menovox.



Sent from my iPhone using Tapatalk


Sådan! Dejligt at se. Det er så flot, har så meget historie og så er der jo ringetonen :-)

Gigantisk tillykke med det. Jeg håber også, at du kan deltage i arrangementet. Det er mange gange vejen til flere spændende ting.

Nyd det.

Claus


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
#5
Tillykke med uret Icon_flag
Svar
#6
Stort tillykke med uret.
Klasse ur


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#7
Fedt ur, og cool invitation. Det fedeste af de nye Polaris.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#8
Fantastisk ur - KÆMPE tillykke!
Svar
#9
Tillykke med uret. En alarm høre til i enhver ursamling


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#10
(07-09-2018, 02:10 PM)Stensbjerg Skrev: Klasse  Icon_Up
Stort tillykke  Icon_flag

takker  Icon_smil

(07-09-2018, 02:25 PM)Stoffer Skrev: Sindssygt fedt ur!  Icon_party

Tak. Konens kommentar var dog en anden... "det er svært at se det skulle være sådan et lækkert ur... det ligner jo bare et ur"

Ja hvad skal man sige, det er jo "bare" et ur....

(07-09-2018, 04:43 PM)tg Skrev: Fedt ur, og cool invitation. Det fedeste af de nye Polaris.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk

takker. En ting der slog mig, var at ekspedienten kaldte dem sports ure, og nu er Polarisen jo også et "gammelt" dykkerur. Jeg ville dog ikke klassificere dem som sportsure ej heller et dressure. Jeg tror jeg vil placere det lige i mellem de to stole.

(07-09-2018, 08:32 PM)jazzman Skrev: Tillykke med uret. En alarm høre til i enhver ursamling


Sent from my iPhone using Tapatalk

hehe ja. Troede da min urjagt startede at det var tid til en kronograf men da først jeg fik dette på hånden så blev kronografen udskudt på ubestemt tid :)
Nu kommer jeg igen tilbage til min kone; da jeg begejstret vist hende alarmen, så hun kunne høre den smukke lyd, spurgte hun tørt, tror du at du kommer til at bruge den alarm?
Er sørme glad for at man kan finde andre urtosser her på nettet, for jeg må nok erkende at det er lidt svært at dele begejstringen med konen.

(07-09-2018, 08:24 PM)onkeldunkel Skrev: Fantastisk ur - KÆMPE tillykke!

Takker :)
[-]
  • phrede
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)