Afstemning: Hvad er du interesseret i?
Uformelt møde over en øl i byen.
Arrangement med spisning og eventuelt foredrag.
[Vis resultater]

GTG i København.
Jeg er også frisk - på det hele :-)
Svar
Spændende! Begge forslag lyder spændende

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
Heb

Super ide. Da jeg selv bor for langt væk fra kbh kan jeg desværre ikke deltage.

Har dog et tip til sted i kunne overveje, såfremt i ender med uformelt møde over en øl.

På Gl Kongevej 90 ligger vinstuen 90, som er kendt for deres slowbeer, omme bag ved har de nemlig et lokale hvor man kan sidde mere uforstyrret.

Vi var "dengang" nogle drenge som havde en loge hvor vi holdt vores logemøder der, men det er vel nok 10 år siden (nu hvor der er kommet børn og koner klares aftalerne over email), hvilket betyder at der nok skal sendes en spejder ned for at undersøge om rummet stadig findes såfremt det har interesse ;)

God fornøjelse :)

Ulrik
Svar
jeg kunne også godt være frisk!  Icon_Up
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Jeg kunne heller ikke stemme og hvis det bliver Gl. Kongevej 90 burde jeg være (næsten) selvskrevet.
I princippet er jeg med på begge optioner men hælder måske mest til fyraftensøl Icon_cool
Dog skal en dato eller to på banen før man kan sige noget mere konkret.
Svar
Jeg bor i Viborg og kan/vil derfor ikke deltage, så derfor burde jeg måske ikke blande mig.

Men nu har jeg set et par posts omtale en meget specifik adresse i en tråd der handler om datoer på GTG - jeg synes måske ikke, at det af sikkerhedsgrunde er helt smart og som følge deraf ville jeg nok vælge et andet sted at holde arrangementet, end netop på den pågældende adresse !!

Just sayin´.................... Icon_cool
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • keldw, ultoman
Svar
Selv om jeg er ret spæd urtosse, så er jeg klar. Faktisk er jeg nok mere erfaren øl-tosse end ur-tosse Icon_drunken

Vær obs på at Vinstue 90 er et sted hvor tobaksrøgen kan være ret tæt.
Jeg kan komme på et par andre steder i Kbh hvor luften er renere og øllet meget bedre, for Vinstue 90s slow beer er sgu lidt fesen....

PS
Jeg kan heller ikke få lov til at stemme, men er mest til en uformel øl.
Svar
(11-06-2018, 01:36 PM)pbr Skrev: Jeg bor i Viborg og kan/vil derfor ikke deltage, så derfor burde jeg måske ikke blande mig.

Men nu har jeg set et par posts omtale en meget specifik adresse i en tråd der handler om datoer på GTG - jeg synes måske ikke, at det af sikkerhedsgrunde er helt smart og som følge deraf ville jeg nok vælge et andet sted at holde arrangementet, end netop på den pågældende adresse !!

Just sayin´.................... Icon_cool

Hej Peter,

Du har fuldstændig ret, og der kommer ingen adresse i tråden.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, pbr, ultoman
Svar
Godt initiativ!

Jeg vil også gerne være med, uanset formatet. Afhænger selvfølgelig i sidste ende af datoen. 

Larsb: Se lige min PM til dig.

Claus

Svar
Kan ikke stemme, men er også på noget uformelt - snart længe siden jeg har været med i et GTG....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)