Gruppo Ardito Numero Zero
Total fedt det ur, men jeg er heller ikke bange for at prøve noget anderledes. Men det Andersmann du har er sku lækkert. Har savlet lidt over det Claus har pt. Men gider ikke have flere penge stående i ure og så vil jeg skulle skippe mit Oris “ishockey puck”, men det frister.
Svar
(26-03-2018, 09:01 PM)Appleboy Skrev: Total fedt det ur, men jeg er heller ikke bange for at prøve noget anderledes. Men det Andersmann du har er sku lækkert. Har savlet lidt over det Claus har pt. Men gider ikke have flere penge stående i ure og så vil jeg skulle skippe mit Oris “ishockey puck”, men det frister.

Den Andersmann Claus har, er mit ur, som jeg flippede videre med noget bytte bytte købmand og uret blev sendt direkte til mig fra Andersmann, så det er som nyt og havde jeg lidt flere penge, så kom den hjem igen, da mit navn står på kortet og jeg kunne sagtens leve med et par Andersmann ure  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Det er top fedt. Måske jeg burde overveje noget bytte købmand med ham igen.
Svar
(26-03-2018, 10:46 PM)Appleboy Skrev: Det er top fedt. Måske jeg burde overveje noget bytte købmand med ham igen.

Det kan du prøve...du får et mega fedt ur  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)