Gruppo Ardito Numero Zero
Som jeg sagde i en tidligere tråd omkring min ur-rejse, var der stadig et ur på vej og måske et af de mærkeligste ure i har set, men forestil jer en gruppe skøre italienske maskinarbejdere arbejde på en prototype af et ur, som stort set kun jeg kan være vild med  Icon_hjerte

Jeg har haft uret i hænderne og desværre skete der et aller andet med skruekronen og uret blev sendt til rep. hos Peter Halse (det er derfor jeg altid er i gode hænder, når jeg handler ved CT-WATCHES.dk ) nu har det fået ny krone / rør og jeg ser frem til at få det skøre ur i hånden og jeg skal da helt sikkert lige skyde en video af uret.

I kan se det skøre ur på nedenstående link.

https://www.ct-watches.dk/solgte-ure/pro...pathway-13
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb
Svar
(24-03-2018, 05:22 PM)Miwes Skrev: I kan se det skøre ur på nedenstående link.

https://www.ct-watches.dk/solgte-ure/pro...pathway-13

Whow, ja det er lige dig, Michael - et værdigt ur at "slutte af" med (og det er sagt i den mest positive mening)  Icon_smil

Mht. at slutte af, så kan jeg godt sætte mig ind i det - vi er alle gennem tiden udsat for ændrede præferencer og/eller omstændigheder. Derfor kan vores ur-interesse ændre sig, gå i dvale eller i overgear ........ men den vil nok aldrig forsvinde helt  Icon_smil Jeg har været inde i en periode, hvor jeg som følge af ændringer i mit familieliv har måtte skrue ned for urbudgettet og hvor jeg har måttet afprøve andre retninger, idet de ure, som jeg elsker nu for en stund er udenfor min rækkevidde  Icon_smil

Men i stedet har jeg fundet glæde i russiske ure og vintage japanere  Icon_smil

Jeg er overbevist om, at du nok skal "vende tilbage"  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Larsb
Svar
Jeg kan roligt "trøste" min faste ur-leverandør om at det er ikke totalt slut, jeg vil bare skrue lidt ned for blusset og der vil gå lidt længere i mellem indkøb, men jeg vil da ikke slutte min interesse for ure og kommer der noget spændende forbi, så må jeg lige ryste sparregrisen lidt Icon_blink

Peter > jeg er vild med din tilgang til ure, hvor du finder nogle spændende bud på ure til "små" penge...super fedt! Icon_Up

Svar
Lige et link til siden med de forskellige modeller.

https://www.gaw-gruppoarditowatches.com/...o-watches/

Svar
Holy crap. Det ur får et Tuna can til at ligne et dressur  Icon_lol

Det med urinteressen..

Hvis ens urinteresse drives af nyt nyt nyt, så forstår jeg godt at du skruer ned.

Jeg nyder de ure jeg har og har udvalgt dem over en laaaaaaang periode.

Ergo kommer der ikke så tit nyt ind her. Det har jeg det fint med.

Håber du fortsat vil skrive og tage billeder. Dine billeder er ALTID i særklasse  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • Miwes
Svar
Som lovet er her min egen video af uret.

Svar
Jeg fandt et link til mere omkring urene og lidt fotos af værkstedet.

http://forums.watchuseek.com/f74/gruppo-...63130.html

Svar
For crazy til mig og mit budget Icon_e_confused
Men respekt for at du går dine egne vej Michael.  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(26-03-2018, 07:10 PM)Stensbjerg Skrev: For crazy til mig og mit budget Icon_e_confused
Men respekt for at du går dine egne vej Michael.  Icon_cool

Jeg går mine egne crazy veje...det er ret åbenlyst  Icon_lol

Nu er der kommet et komplet skørt ur i kassen og det er rigtig fint.

Hvad fremtiden byder på ved jeg ikke, men helt sikkert ikke så skøre ure...et er nok.

Svar
(24-03-2018, 06:30 PM)Miwes Skrev: Peter > jeg er vild med din tilgang til ure, hvor du finder nogle spændende bud på ure til "små" penge...super fedt!  Icon_Up

Tak skal du have, Michael  Icon_smil

Som en anden urtosse herinde engang havde som sit "ordsprog": "Fede ure behøver ikke at koste en formue"  Icon_blink Der er rigtig mange interessante ure derude, der kan fåes for relativt beskedne penge  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)