Et par ure retur fra service
Fornemme ure og fin holdning til den stand, du ønsker at sælge dem i. Dejligt at høre at serviceprisen trods alt er til at betale. Jeg finder ikke 6100 kr. for en dobbeltchronograf urimeligt. Det bliver spændende at høre og se, hvad du får anskaffet i stedet for disse.
JK
Svar
Jeg takker for dine ærlige/åbne information 
På mine (for nogen måske) nærgående spørgsmål.

Jeg syntes ikke disse tal er ufair,
Med tanke på den viden der har arbejdet på urene og delene der er skiftet.

Og jeg kan virkelig godt lide at Vi nu har reelle tal
At forholde os til i den never ending story med service priser. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det er muligt du ikke henter service omkostningerne hjem ved salg men du har en vare (2) der ikke fås bedre og du kan sælge med 100% vished om at skulle der være noget der driller er det ikke din skyld.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Klarlund tager 9.000 for fuld service af mit Seamaster Pro chronograph i guld og stål. Kronen koster 1.700 kr i 18 karat guld mod, tror jeg nok 500 kr i stål. Kronen var gået og kronerør og gangreserve på 12 - 16 timer når chrono kørte og 40 timer når den ikke kørte. Værket bliver opgraderet fra 1164 A til 1164 B hvor plasikdelen til timeviser i chronographen, + et par andre ting bliver opgradert. Platsikdelen bliver i stål.

Mit ur røg til Tyskland for service. Det var det hurtigeste sted. 10 ugers servicetid. Swatchgroup kunne ikke klare det under den tid heller, så de har ret travlt.
Svar
God stil at sørge for service inden salg, også når man tænker på at det med stor sandsynlighed ikke vil tjene sig ind. Jeg glæder mig til at se om du ender om med det som vi talte om i telefonen Icon_blink
Svar
(06-02-2018, 02:14 PM)KimT Skrev: Jeg glæder mig til at se om du ender om med det som vi talte om i telefonen Icon_blink
Det er jeg også spændt på, jeg tror det ender der, men inden de andre ure bliver solgt kan man jo nå at ombestemme sig mange gange....
Tak for hjælpen forøvrigt Icon_Up
Mvh
Morten
Svar
Super flotte ure - vi har samme smag :-). Jeg har en ældre Aquatimer (3719-28), som minder stilmæssigt om din IWC og så har jeg jo også JLC Extreme Worldtimeren. Jeg er som de andre, spændt på at se hvad de bliver byttet ud til. Jeg var forbi Ole Mathiesen i går og prøvede et IWC 5022-18 - damn, det er altså lækkert. Jeg er bare bange for, at jeg kommer til at savne at have flere ure, hvis man begynder at sælge for meget ud/bytte op :-)

Et enkelt spørgsmål: Er den tykke, lækre læderrem på JLC'en den originale?

Hilsen,
Jacob
Svar
(09-02-2018, 01:39 PM)onkeldunkel Skrev: Super flotte ure - vi har samme smag :-). Jeg har en ældre Aquatimer (3719-28), som minder stilmæssigt om din IWC og så har jeg jo også JLC Extreme Worldtimeren. Jeg er som de andre, spændt på at se hvad de bliver byttet ud til. Jeg var forbi Ole Mathiesen i går og prøvede et IWC 5022-18 - damn, det er altså lækkert. Jeg er bare bange for, at jeg kommer til at savne at have flere ure, hvis man begynder at sælge for meget ud/bytte op :-)

Et enkelt spørgsmål: Er den tykke, lækre læderrem på JLC'en den originale?

Hilsen,
Jacob

Ja vi har samme gode smag Icon_e_biggrin1

Hold nu kæft den 5022 er sprød Icon_drool

Alligatorremmen på mit JLC er den originale som uret kommer med fra ny (eller rettere en magen til, jeg fik en ny på for nogle år siden)
Mvh
Morten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)