Jeg er sgu lidt af en cardio kælling, så jeg bliver hurtig - ikke stærk haha.
Er dog begyndt på noget styrketræning i forhold til mit triatlon program. Det har trimmet min overkrop lidt mere og gjort mig mere markeret at jeg har fået noget vægt træning ind. Det kan godt ses.
Jeg er dog ikke interesseret i at tage på sådan rigtig, så jeg tror jeg nøjes med styrke 1-2 gange om ugen. Alt efter hvordan dagen er, så kører jeg nogen gange samme vægt som den sidste gang, eller lidt lettere hvis jeg kan mærke jeg ikke er på toppen.
Og ang væske på cyklen: Et udgangspunkt er 10ml i timen * din kropsvægt. Jeg oplever dog jeg skal tisse minimum en gang i timen, når jeg ikke sveder væske ud. Jeg kan køre 2-3 timer indendørs uden problemer. Men ligeså snart jeg kommer ud, og sveder væsentlig mindre, så tisser jeg meget mere.
Så mit indtag er lidt under 10ml i timen * min kropsvægt. Ud fra den ligning skal jeg have 770ml i timen. Jeg får dog ca 700ml. Jeg kører nogen gange med energi, altså High 5 blanding med et af deres produkter, dette er dog lidt forskelligt, bl.a afhængig af den intensitet mit træningspas byder på.