Pam 372 vs 1950 modellerne
Jeg går og lurer rigtig meget på disse 47mm 1950'ere. Jeg er lun på 372, 422 og 389 men de koster. Jeg må forbi Klarlund og se om de har nogen hjemme for lige at checke størrelsen af.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg går og lurer rigtig meget på disse 47mm 1950'ere. Jeg er lun på 372, 422 og 389 men de koster. Jeg må forbi Klarlund og se om de har nogen hjemme for lige at checke størrelsen af.

Mvh
Klaus

God ide men tvivler på de har nogen hjemme. 372 er jo meget populær og de andre er jo nye og dermed også meget efterspurgte.

Men hvis det viser sig jeg tager fejl må du meget give mig besked. :)
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
Jeg var i Klarlund i går og de har kun en 323'er liggende (Vesterbrogade).

422 vs 372, der er forskellen crystal mod plexiglas og tilføjelse af sekundviser (på 422). Er helt pjattet med begge, og skal have et af dem snart!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Icon_thistreadis

İmage

İmage

372
İmage

351
İmage

372 & 351
İmage

İmage

Wrist
İmage

İmage

İmage
Truyen
Dela Skrev:Jeg var i Klarlund i går og de har kun en 323'er liggende (Vesterbrogade).

422 vs 372, der er forskellen crystal mod plexiglas og tilføjelse af sekundviser (på 422). Er helt pjattet med begge, og skal have et af dem snart!
Tak for info. 422 har også PR indikator.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Fede fede billeder Truyen. Mange tak for det!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Begge er uden tvivl super-cool ure, men er sekundviseren ikke den eneste forskel? Både 372 & 422 kommer vel med plexi
Svar
Mange tak for de flotte billeder Truyen. Det kaster da ihvertfald noget lys over sagen.

1950 kassen ser noget "buttet" ud..
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
David.H Skrev:1950 kassen ser noget "buttet" ud..
Yes... Og det gør den ultra fed!!! :)

İmage
İmage
İmage

Den nye kasse som 372 bruger vokser dog på mig...
Kunne ikke lide den til at starte med... Men den vokser! ;)
Ville dog vælge en 422, da jeg godt kan lide at se at uret lever når jeg kigger på det.

//Berg
Svar
Mtp Skrev:Begge er uden tvivl super-cool ure, men er sekundviseren ikke den eneste forskel? Både 372 & 422 kommer vel med plexi
Nej. Der er safir glas, sekund viser og PR indikator på værket på 422.
BR
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)