Svar: 340
Tråde: 49
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
KlausM Skrev:Jeg vil stærkt anbefale du prøver én af disse inden et evt. køb.
Mvh
Klaus
Det er jo altid en god ide. :)
Måske er der nogen der tager et med til GtG i fremtiden.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Som der bliver skrevet så sidder 372 flader på armen og dermed bedre end eks 233 mm.
Den er større ja, men den virker ikke så meget større på armen når den kommer på.
- Den sidder tætter på armen
- De ene af de remme der er med, er blødere end smør, utrolig lækker at ha på (mig bekendt så kan man kun få dem i 26 mm i originale).
Jeg elsker Panerai, men 44 mm kasserne sidder ikke godt på min arm, de bliver "skubbet skævt" på håndledet, så de sidder for højt, det oplevere jeg ikke med PAM 372 (ja jeg har lige fået en på lager, men jeg vil fortælle den samme historie med 44 mm PAM ikke sidder godt på min arm). Kan godt gå med dem, men så snart jeg er hjemme, på kontoret eller andet, så tager jeg uret af, skal så også siges jeg går med 39-41 mm ure normalt.
Radomiere modeler sidder også bedre på min arm vs 44 mm 1950 + Base kasserne.
•
Svar: 340
Tråde: 49
Tak for input Micki.
Ser frem til at prøve en på et tidspunkt.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
David.H Skrev:KlausM Skrev:Jeg vil stærkt anbefale du prøver én af disse inden et evt. køb.
Mvh
Klaus
Det er jo altid en god ide. :)
Måske er der nogen der tager et med til GtG i fremtiden.
Det er ikke kun hvordan det føles jeg tænker på her. Det er også hvordan det syner. På nogen håndled er uret meget stort men disse 47mm er fantastisk lækre.
Mvh
Klaus
•