Photobucket
Hej

Har I andre også fået en mail fra Photobucket om, at deres gratis service ikke længere tillader "3rd party hosting", hvilket f.eks. inkluderer urforum? 

Hvad er der af alternativer? 

Her en prøve:

İmage

/Bjørn
Svar
Jeg gik over til Imgur og Tapatalk for længe siden og bruger derfor ikke Photobucket længere, men ja, jeg har også fået mailen.
Svar
Og så fra imgur:

İmage
Svar
Nu afslører jeg min uvidenhed, men: Kunne nogen fortælle mig hvordan man kan få flyttet hele sit Photobucket biblioteket på en gang til f.eks. Imgur ?
I forvejen tak & mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg har ikke fundet det og er simpelthen bare "startet forfra" hos Imgur.
Svar
Også her. Bruger Imgur og Tapatalk, men vil egentlig gerne ud af Photobucket hvilket vist er svært når man først er kommet ind ( minder om Hotel California: you can check out any time you like but you can not leave ) Icon_e_biggrin1

Mener at have læst om det på macnyt.dk
Mvh.

Jørgen
Svar
(26-07-2017, 10:45 AM)JJensen Skrev: Også her. Bruger Imgur og Tapatalk, men vil egentlig gerne ud af Photobucket hvilket vist er svært når man først er kommet ind ( minder om Hotel California: you can check out any time you like but you can not leave ) Icon_e_biggrin1

Mener at have læst om det på macnyt.dk

Har været med på Buketten 15 år eller mere og når du skriver at man ikke kan komme ud når man har lyst, bliver jeg helt forskrækket. Nu har jeg ikke heller prøvet at være afhopperen før, det blev først aktuelt her når 3rd par hosting blev no-go på PhotoBucket.
Skræmmende dog at Buketten og Scientologiet har tilsyneladende mere paralleller end jeg havde anet !??!!  Icon_e_surprised

Med venlig hilsen jeres L. Ron John
Svar
Man kan vel skænke en kop kaffe og downloade billeder en efter en. 

Derefter slette alle billeder og albums.
Mvh Kim 
Svar
(29-07-2017, 04:13 PM)Avantismo Skrev: Man kan vel skænke en kop kaffe og downloade billeder en efter en. 

Derefter slette alle billeder og albums.

Jo - tak. Det har jeg også selv tænkt på men mit mavesår slår mig ihjel mens jeg paler kaffe indenbords og downloader + 700 billeder...

Vh. John
Svar
(29-07-2017, 12:12 PM)TioMalo Skrev: Skræmmende dog at Buketten og Scientologiet har tilsyneladende mere paralleller end jeg havde anet !

Yep. De lokker dig ind med løfter om guld, grønne skove, bedre sex, mere indsigt, højere forståelse, 27 jomfruer og alt mulig andet dejligt. Og derefter ta'r de ikke blot r.... på dig, de ta'r dig i r.... .

Hvis de så endda havde tilbudt "3rd party hosting" til nogle få €/$ per måned, havde de nok fået mange som betalende kunder. Mon ikke de er helt døde og borte om nogle få år?

/Bjørn

Der er selvfølgelig masser af google hits om det. Men denne er nok meget sigende:

https://fstoppers.com/originals/photobuc...ces-182200

Det ER jo ikke gratis!

/Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)