Breitling ur
#1
Hej

Jeg har engang hørt man kan købe et "originalt" Breitling ur en del billigere end hvis man køber det på normal vis.

Uret skulle eftersigende have den originale "case" men indmaden er maskinelt lavet og ikke håndlavet, hvilket gør uret billigere.

Nogle der kender til dette og hvor man kan købe det?

Tak
Svar
#2
Slet ingen der kan hjælpe ?:)
Svar
#3
Jeg tror ikke jeg forstår spørgsmålet. Altså du vil købe et fake Breitling ur?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
(12-07-2017, 10:53 AM)TDKT Skrev: Hej

Jeg har engang hørt man kan købe et "originalt" Breitling ur en del billigere end hvis man køber det på normal vis.

Uret skulle eftersigende have den originale "case" men indmaden er maskinelt lavet og ikke håndlavet, hvilket gør uret billigere.

Nogle der kender til dette og hvor man kan købe det?

Tak

På selve uret findes der ingen forskel på et orginalt nyt Breitling ligemeget hvor du køber det.
Svar
#5
Som man siger "man skal høre meget før ørene falder af" og disse mærkelige historier omkring ure, er noget der aldrig dør ud, men tro på at hos ur-elskere kan man ikke lade være med at trække på smilebåndet.

Der findes ikke en graduering på den måde, så ville der jo være tale om ulovligheder, men ganske rigtigt er der mange forskellige kvaliteter inde i de små tidsmaskiner alt efter model. Vi taler om de forskellige mærker og deres værker, hvilket der kan skrives tykke bøger om.

Du kan kigge efter et brugt ur og spare rigtig mange penge, men køber du ved en ordentlig troværdig forhandler, så er chancerne for at købe fake og dermed en historie om at i denne Breitling ligger der et værk som er af lidt ringere kvalitet og det kan forklare den lave pris ikke noget du kan bruge til noget.

Det sker at selv eksperterne bliver snydt af fake udgaver, men det er en helt anden historie.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: