23-03-2017, 10:16 AM
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Speedmaster 60 anniversary model ?
|
|
23-03-2017, 01:50 PM
Man skal være opmærksom på at der er forskel på dem der kommer i bokssæt og dem der kommer enkeltvis.
Køber man bokssættet, står der Trilogy og nummer på skiven. Det er ikke tilfældet når de købes enkeltvis. Bokssæt ![]() Enkelt ur ![]() Omend jeg synes bokssættet er super cool, foretrækker jeg skiven uden det "ekstra". Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
23-03-2017, 02:25 PM
(23-03-2017, 12:34 PM)KimT Skrev: Reedition Railmaster (38mm) og Seamaster (39mm) Jeg synes de er mega fede og får sq svært ved at styre ikke at prøve at få fat i et af dem... Men jeg er iøvrigt enig i at skiven skal være clean.... Vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
23-03-2017, 09:45 PM
RIGTIG rigtig fin jubilæums Speedy. Omega har fattet det - Jubilæums Tju Hej skal være en lækker luns til samlerne og vintage tosserne, så vi klapper og rigtigt kan mjæske os i fordums tidens fortræffeligheder. Det skal bare ligne det gamle og helst så meget så muligt... That´s it... Derefter kan Omega så lave alle de Limiterede Co-Axial ure i 44 mm og op efter, i alle regnbuens farver uden vi brokker os. For vi sidder bare og kikke lige ned i den 38,9 mm "moderne" vintage kasse og tænker Wow - DET jo URET - den er ikke uopnåelig! - det er The "Big-Bang" of Speedmasters... Det er 60 års modellen! og den er Fed - rigtig Fed...
Bravo Omega, Bravo... CB
24-03-2017, 12:10 AM
Så har jeg lige fået bekræftet den danske listepris (fra min kontakt hos Omega) på bokssættet med alle tre versioner i.
155.000 dkr.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|