Trickstyve
@TioMalo: Jeg kender dig ikke og du er sikkert verdens flinkeste fyr i virkeligheden, men f... du er dårlig til at kommunikere på skrift. Har du tal på hvor mange du har jaget ud fra dette forum? Enten fordi de snakker om/poster billeder af deres sko, bliver ved med at poste billeder af det samme ur (selvom det er nye billeder hver gang Icon_smil ), kommer til at nævne noget om fakes/frankes eller fordi de blot har en anden mening end din. Jeg synes det er SÅ ærgerligt for der er ellers en god/venlig stemning herinde og en masse god ur-viden, men så dukker du op - gang på gang, som trold af en æske med meget firkantede og hårde formuleringer. Jeg har deltaget aktivt i forskellige internet fora lige så længe de har eksisteret og use-groups inden da og jeg har ALDRIG oplevet noget lignende. Nuvel, der er trolls, men det er typisk ikke "gamle" garvede forum medlemmer.

KimT: Hvis indlægget er for personligt, så slet endelig dette og hvis jeg har overtrådt forumreglerne, så slet også gerne min profil
[-]
  • keldw, runzuk5
Svar
Jeg vil ikke forholde mig til om der bliver gået for hårdt til nogen i debatten, kun sige at hvis man opfordrer folk til helt generelt til ikke at købe ure uden boks og papirer er det klart at man kommer til at stå for skud! Som I kan forstå er jeg SÅ uenig!
Svar
Back on track gutter, personlige angreb og beskyldninger bliver ikke toleret i forummet.

I modsat tilfælde bliver tråden låst/slettet.

Håber på jeres forståelse.

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Alle sager har 2 sider.

Så længe ens familie ikke bliver bragt i miskredit så kommer jeg aldrig til at forstå at man,
som et voksent menneske kan blive så fornærmet at man forlader et forum som dette blot fordi man generelt bare er uenige.

På anden siden syntes jeg så heller ikke at man holder næsen i sporet,
når indlæg begrundes med at rookier ikke skal skræmmes væk med hvad man finder er helt forkerte indlæg/holdninger.
Mens man forsøger at sælger et skrammel ur som man har fået for at abonnere på et magasin.

Vil man være den beskyttende ånd så skal skal man gå all in.  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • runzuk5
Svar
Lidt mere fra dagspressen om det oprindelige emne i tråden http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-03-09-d...oregaar-de
Svar
(09-03-2017, 02:32 PM)KimT Skrev: Lidt mere fra dagspressen om det oprindelige emne i tråden http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-03-09-d...oregaar-de

Den 1. ser noget beruset ud.

Den 2. ser almindelig ud. Det er bare det at man vil have en fremmed til at gramse sådan på sig er da utroligt.
Svar
(10-03-2017, 09:21 AM)stenstrupigen Skrev:
(09-03-2017, 02:32 PM)KimT Skrev: Lidt mere fra dagspressen om det oprindelige emne i tråden http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-03-09-d...oregaar-de

Den 1. ser noget beruset ud.

Den 2. ser almindelig ud. Det er bare det at man vil have en fremmed til at gramse sådan på sig er da utroligt.

NETOP - enigt med dig Stenstrup pigen !
Jeg påstår ikke at jeg selv ikke kunne blive narret af de her schleimoer men - hvis du ikke er fuld og IKKE la´ dig at gramse af nogle fremmede, er du allerede pænt udenfor risikoen for at miste din klokke...
Jeg tror at de her fyr bruger en del hverdagspsykologi i deres operationer. Tilsyneladende er de i stand til at vurdere hurtigt hvorvidt du er klappevenligt (eller meget beruset)....

Men så dog... en af mine gamle kammerater blev bestjålet i Kbh. Og han er (i hvert fald ikke normalt) hverken fuld i offentlighed eller udstråler af ubestemt klappevenlighed. Der blev ikke hellere brugt vold i hans tilfælde. Så, what...?

Og når ordensmagten kan nemt komme at være med i tilfæller hvor nogle 18 årlige små BZ piger kommer at "snuble over deres egne fusser og falde i trappen på stationen", er jeg ret så nysgerrigt om hvorfor den her slags romanske schleimoer ikke ligeledes kommer til det....?

La´ os tænke på det og nyde den kommende weekend ! Icon_blink

John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • Smilla
Svar
Hi
Her er et lille trick, jeg selv bruger nå jeg skal på druk eller på festival med Rolexen, det er at sætte et stykke (gennemsigtig) klisterbånd over safety claspen på lænken. Jeg garanterer ingen trick tyve kan liste uret af.

Lænker er meget mere sikre end læder og natoremme.

Enjoy

Svar
Meget lærerig video. Klisterbåndet lyder som en god ide, hvia man færdes i nærheden af Kgs. Nytorv.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)