Svar: 561
Tråde: 22
Modtaget Likes: 406 i 195 svar
Givet Likes: 924
(26-02-2017, 10:07 PM)KimT Skrev: Jeg kender personligt et par stykker der betragtede boksen som emballage da de købte uret og ikke engang fik den med fra butikken. Og papirer, det er for dem noget man gemmer indtil garantien er udløbet og så er de irelevante derefter.
[...]
men som urtosse finder jeg dog større glæde i komplette sæt.
Jeg prøver også at forklare min dreng, at han skal gemme al sin Lego-emballage med byggevejledning og det hele - eller endnu bedre - helt lade være med at pakke æsken op.
Argumentet med, at det (måske!!) bliver et samlerobjekt om 20-30 år bider ikke rigtigt på.
Heldigvis!
Det er vel en WIS ting, at man ønsker et komplet sæt og når en dygtig samler herinde finder et sæt fra 60'erne med købskvittering og det hele, er det da fantastik, fordi det hører til sjældenhederne.
mvh jens
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Helt enig Jens
•
(27-02-2017, 07:33 AM)TioMalo Skrev: ... dine barokke påstand... Er du strisser ? har du skrevet din speciale i sociologi om "Hælervarernes hyppighed blandt papirløse ure"....dine spekulationer er vrøvl og nonsens.... du er sociolog ! (Eller psykolog ?).... du er en grå hverdagens provokatør.... ikke er mange andre rookies som sluger råt din ammestuehistorie....
@TioMalo
Jeg er ikke psykolog. Desværre.... du kunne vist bruge noget "anger management".
@KimT
Som moderator burde du slette den slags dybt personlige angreb på andre debattører. Også selv om angrebene er rettet mod nogen, du er u-enig med på det indholdsmæssige. Bare et godt råd...
Men jeg kan altså ikke tåle mosten her på ur-debatten. Så jeg nedlægger min profil, finder andre græsgange og ønsker jer allesammen held og lykke med klokkerne.
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Flot redigeret indlæg:
(27-02-2017, 02:47 PM)Gert Skrev: (27-02-2017, 07:33 AM)TioMalo Skrev: ... dine barokke påstand... Er du strisser ? har du skrevet din speciale i sociologi om "Hælervarernes hyppighed blandt papirløse ure"....dine spekulationer er vrøvl og nonsens.... du er sociolog ! (Eller psykolog ?).... du er en grå hverdagens provokatør.... ikke er mange andre rookies som sluger råt din ammestuehistorie....
@TioMalo
Jeg er ikke psykolog. Desværre.... du kunne vist bruge noget "anger management".
@KimT
Som moderator burde du slette den slags dybt personlige angreb på andre debattører. Også selv om angrebene er rettet mod nogen, du er u-enig med på det indholdsmæssige. Bare et godt råd...
Men jeg kan altså ikke tåle mosten her på ur-debatten. Så jeg nedlægger min profil, finder andre græsgange og ønsker jer allesammen held og lykke med klokkerne.
Du er ikke angrebet personligt kun dine spøjse påstande er under angreb, og dem i den grad.
Problemet med den her slags indlæg er det at nogle rookies som læser dem sluger de fremsætte påstande råt og så har man voldt skade. Ligesom med alt misinformation.
Problematisk og et af demokratiske debattens grundproblemer når alle meninger burde kunne vises frem.
Så må man bare dementere fejlinfo, snarest muligt og med den store mukkert...
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
•
Tak for det gode råd Gert og vi er helt enige i at min personlige enighed eller uenighed ikke skal påvirke evt. moderering. Når det så er sagt, er der højt til loftet herinde og hvor grænsen går, beror udelukkende på en vurdering fra moderatorteamet.
Lad os komme tilbage til emnet, så tråden ikke behøver at blive lukket.
•
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,335
Det er desværre ret nemt at komem tilbage på sporet:
Lars Sejer mistede et Ulysses Nardain til omkring de 300.000 i fredags, evter at have forladt D'Angleterre. De skubbede tilsyenladende en anden person i selskabet omkuld og i forvirrigen forsvandt uret. De var selvølgelig for langt væk, da han opdagede tyveriet.
•
Jeg så det godt på Facebook, hvor utrolig mange stadig melder ind med tilsvarende oplevelser. Godt man bor på landet.....
•
Jeg så i øvrigt på Facebook at EB har det med
http://ekstrabladet.dk/112/lars-seier-fi...em/6549390
Han udlover en dusør på 25k, men jeg tror ikke det har nogen praktisk betydning, da mange af de tidligere udsatte beretter om østeuropæiske "banditter" og mon ikke det betyder det hurtigt er ude af DK?
•
Svar: 279
Tråde: 13
Modtaget Likes: 585 i 209 svar
Givet Likes: 276
Jo, sikkert og mon ikke Sejer Christensen har råd til et andet ur?
•
Svar: 424
Tråde: 62
Modtaget Likes: 291 i 119 svar
Givet Likes: 0
Den fedeste griner :
Du er sikret men ligner da verdens største bonderøv