Crappy weather - keder mig ...... såeh !!
Kom med et lille hint mere! Ved at dø af spænding😀

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
Breitling Chronospace ref. nr. A56012 eller
Breitling Aerospace Evo, ref. Nr. E79363
Mvh.

Jørgen
Svar
Jeg kan sige så meget, at der er et par af jer, der har været uhyggeligt tæt på !!

Titanium, GMT, en klassiker indenfor sit felt, men ikke et dykkerur og ikke et mærke, jeg har haft nogensinde før !

Hvis sælger og jeg kan blive enige, så kan jeg vise billeder om en times tid - sidder i bilen og venter på ham nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • whoa
Svar
Så er der gået en time!

/insert clever or funny note here\
Svar
Og så kan spændingen endelig udløses - endelig lykkedes det mig, at holde folk hen i uvished (idet dog de af jer, der gættede på Chronospace Military var uhyggeligt tæt på ! )

Jeg kan også se, at J.Jensen i sidste øjeblik har tilføjet det rigtige gæt i sidste post !

İmage

Breitling Aerospace Evo E79363 i Tungsten Grey - tak til Micki for endnu en handel, hvor vi begge fik tilfredse derfra !

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med det fede ur Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Tak for æren Icon_smil

Jeg var rundt hos nogle af brugtur sælgerne og med de oplysninger der var i tråden så ramte jeg rigtigt.

Tillykke med uret!
Mvh.

Jørgen
Svar
Tillykke
Det må da siges at det er noget andet end hvad du plejer

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Svar
Super cool ur og perfekt til dig idet det har lidt et militært islæt. Godt det lykkedes og tillykke med det.
Svar
Tillykke med den nye klokke,

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)