|
Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! (/showthread.php?tid=81557) |
Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - pbr - 06-11-2016 Jeg overvejer at skifte mit Seamaster 300 Master Co-Axial ud med noget som jeg ALDRIG har haft før, men som flere gange har krydset mine tanker ! Et ur, der nok deler vandene for nogle - men som ikke desto mindre af mange også anses for en absolut klassiker. Samtidig et ur, der har mindst én komplikation, der er direkte anvendelig i mit arbejde. Har jeg vækket nysgerrigheden og gættelysten hos jer endnu ? Hvis ikke, så kommer her et billede af det af mine nuværende ure, som jeg har på i dag og som har mindst et par ting til fælles med det ur, jeg har i tankerne. Og med disse ord (og billede) vil jeg åbne ballet for en forhåbentlig gættelysten søndag aften........... God fornøjelse !! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - whoa - 06-11-2016 Ja Satme skod vejr! Hmm er sku lidt lost.. Men det eneste som lige falder mig ind er Breitling? ![]() /insert clever or funny note here\ RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - pbr - 06-11-2016 (06-11-2016, 05:45 PM)whoa Skrev: Ja Satme skod vejr! Hmm er sku lidt lost.. Men det eneste som lige falder mig ind er Breitling? Cockpit B50 er et fedt ur - men jeg ved ikke rigtigt med et ur i den prisklasse, der skal lades op hver måned eller deromkring ! Desuden har det haft problemer med overophedning under opladning + kroner, der er faldet af. Men jeg indrømmer, at et B50 har været under overvejelse ! Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - tg - 06-11-2016 Jeg gætter på at det er dybdemåleren det handler om. Så må det være et oris med dybe/højde måler, så enten aquis depth gauge eller big crown propilot altimeter. Da du er flyver må det være propilot. Det eneste jeg ikke kan få til at stemme er at den deler vandene. Den er jo for sej selvom den er alt for stor til mig. RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - pbr - 06-11-2016 (06-11-2016, 06:17 PM)tg Skrev: Jeg gætter på at det er dybdemåleren det handler om. Så må det være et oris med dybe/højde måler, så enten aquis depth gauge eller big crown propilot altimeter. Da du er flyver må det være propilot. Godt bud, men det er ikke et Oris RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - Lars - 06-11-2016 Peter. Det plejer at koste kr når du keder dig. Du skulle være kommet ned, så havde du kun været træt, men ikke kedet dig.... Mvh Lars RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - pbr - 06-11-2016 (06-11-2016, 06:24 PM)Lars Skrev: Det plejer at koste kr når du keder dig. Lige ned i det ømme punkt !! Men faktisk er det ur, som jeg tænker på i en lidt billigere prisklasse end mit Seamaster - så der skulle gerne være lidt mønter til overs til mig, hvis det ender med en handel ! RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - Claus Tukjær - 06-11-2016 Mon ikke det er et GMT af en slags? RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - pbr - 06-11-2016 (06-11-2016, 08:49 PM)Claus Tukjær Skrev: Mon ikke det er et GMT af en slags? Det har ganske rigtigt været én af de funktioner, som jeg har prioriteret ! RE: Crappy weather - keder mig ...... såeh !! - p.sebastian - 06-11-2016 Er vi ude i en breitling navitimer? Breitling skiller altid vandene, men der ingen tvivl omkring Navitimerens klassiker status. Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk |