Begyndelsen...
Konge ur 114060 og billede du viser der Mads tæt på!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tak Klaus Icon_Up
Svar
(07-10-2016, 01:11 PM)Willecke Skrev:
(07-10-2016, 12:33 PM)gmt-geek Skrev: No problem!  Icon_Up

Nu er jeg jo ingen spåmand så ovenstående forudsigelse er selvfølgelig for egen regning....  Icon_blink 

- MEN hvis man kigger på historikken, så er det nok der det bærer henad, og stiger Rolex urene bare halvt så meget de næste 5-7 år som i de forgående 5 år ja så ligger vi ca. i det leje...

Et sidste råd - du kan sagtens finde trusty prof. sælgere uden for DK's grænser, hvis ikke du kan finde nogen klokke herhjemme.... 

vh. Jon

Bare rolig, jeg hænger dig ikke op på noget.

Er nogle lande at foretrække frem for andre, umiddelbart ville jeg jo selv tænke at man i Tyskland er bedre sikret end i eksempelvis Italien, men det er ren og skær fordomme fra min side... Icon_blink

Som andre også er inde på så er det umuligt at opstille noget generelt!

- Men jeg kan sige at at jeg personligt har købt så mange gange udenfor DK's grænser(holder mig indenfor EU dog) at jeg ikke aner hvor mange det er og jeg er aldrig blevet tørret!

- Måske der har været lidt med stand eller lignende, men ingen desiderede snyderier!

Det gælder om at vide hvad man skal spørge om tror jeg og så skal det nok gå!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Tak for svar Jon, du er en stor hjælp.

Når man handler hos diverse forhandlere online, er priserne så faste eller er de til at handle med - nu tænker jeg både på danske og udenlandske sider?

(10-10-2016, 08:00 AM)gmt-geek Skrev: Som andre også er inde på så er det umuligt at opstille noget generelt!

- Men jeg kan sige at at jeg personligt har købt så mange gange udenfor DK's grænser(holder mig indenfor EU dog) at jeg ikke aner hvor mange det er og jeg er aldrig blevet tørret!

- Måske der har været lidt med stand eller lignende, men ingen desiderede snyderier!

Det gælder om at vide hvad man skal spørge om tror jeg og så skal det nok gå!

Vh. Jon

Enig, det er et konge ur og Mads skyder altså nogle skarpe billeder.

(07-10-2016, 09:23 PM)KlausM Skrev: Konge ur 114060 og billede du viser der Mads tæt på!
Mvh
Klaus
Svar
(10-10-2016, 09:41 AM)Willecke Skrev: Tak for svar Jon, du er en stor hjælp.

Når man handler hos diverse forhandlere online, er priserne så faste eller er de til at handle med - nu tænker jeg både på danske og udenlandske sider?

Generelt vil jeg sige at præcis på Rolex, der er der som regel ikke det store at komme efter udover måske fragten!

Er der afslag at hente er vi nede i få procenter...

MEN kan man se at uret står en del dyrere end tilsvarende andre steder så burde det være muligt at hente lidt....

Nu er jeg klar over at du ikke er interesseret i den gamle kasse, men jeg tillader mig nu alligevel at vise en sub mere!  Icon_sign

Vh. Jon
İmage
[-]
  • p.sebastian
Svar
Okay, så er jeg den information rigere - jeg må indrømme at jeg også som udgangspunkt gik ud fra at det var prisen.

Et hurtigt kig på Chrono24 viser også at der ikke er mere end et par tusind at spare, og så syntes jeg måske ikke det er besværet værd, i forhold til at handle i DK.

Hvad er referencen på det viste ur, det er jeg ikke så skrap i endnu må jeg indrømme, men flot er det - selvom jeg foretrækker "No date" modellerne.

(10-10-2016, 10:02 AM)gmt-geek Skrev: Generelt vil jeg sige at præcis på Rolex, der er der som regel ikke det store at komme efter udover måske fragten!

Er der afslag at hente er vi nede i få procenter...

MEN kan man se at uret står en del dyrere end tilsvarende andre steder så burde det være muligt at hente lidt....

Nu er jeg klar over at du ikke er interesseret i den gamle kasse, men jeg tillader mig nu alligevel at vise en sub mere!  Icon_sign

Vh. Jon
İmage
Svar
(10-10-2016, 10:26 AM)Willecke Skrev: Hvad er referencen på det viste ur, det er jeg ikke så skrap i endnu må jeg indrømme, men flot er det - selvom jeg foretrækker "No date" modellerne.

Det er en ref. 16610

vh. Jon
Svar
Super flot klokken, Jon.

Hvor gammelt er det, kan se at modellen går mange år tilbage.

(10-10-2016, 11:09 AM)gmt-geek Skrev:
(10-10-2016, 10:26 AM)Willecke Skrev: Hvad er referencen på det viste ur, det er jeg ikke så skrap i endnu må jeg indrømme, men flot er det - selvom jeg foretrækker "No date" modellerne.

Det er en ref. 16610

vh. Jon
Svar
(10-10-2016, 11:51 AM)Willecke Skrev: Super flot klokken, Jon.

Hvor gammelt er det, kan se at modellen går mange år tilbage.

Den her ref. har jeg også et par stykker af, men jeg mener denne her er fra 1999 - købt LNIB!

vh. Jon
Svar
Den ser stadig ud til at være LNIB. Super flot.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)