Sa watches østrig
Hej alle i kloge hoveder
 Jeg påtænker mig at købe et ur fra denne forhandler. Der skulle vel ikke være nogen der ved om de er goodd guys.

Mvh. Mancini
Svar
(20-08-2016, 05:15 PM)Mancini Skrev: Hej alle i kloge hoveder
 Jeg påtænker mig at købe et ur fra denne forhandler. Der skulle vel ikke være nogen der ved om de er goodd guys.

Mvh. Mancini

Velkommen til
Der findes en kategori "Good Guys / Bad Guys" hvor man spørger om anbefalinger eller de modsatte.
Kig lidt ned på sidens hovedmenu.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Ok tænkte det nok da jeg skrev, men havde skrevet det så tænkte,, send send send. Det er et rolex ur jeg vil købe der så måske det kunne retfærdiggøre oprettelse i tråden her.
Næste ting er at mange mennesker har set tråden men kun en kommentar og det svar havde så intet med spørgsmålet at gøre. Uanset er det jo nok fordi ingen ved det, og det er da også helt iorden. Man kan jo ikke vide alt selv om man er erfaren urtosse. Måske kan jeg selv gi jer svaret så bliver i da lidt klogere til en anden gang.
Svar
Kan fortælle at jeg modtog uret idag fra S&A watches
Uret bar som beskrevet ig alt ialt en god handel. Uret kan selvfølgelig være fake. Det virker det dog ikke som. Det er et rolex 14060 fra 1991 uden boks og papir. Men tør godt købe derfra igen. Der har ikke rigtig
Været tegn på noget der ikke var iorden. Hurtig svar på alt. Ringede mig også op selvom jeg ikke havde bedt om det og uret blev afsendt med det samme han kunne se pengene var overført til hans konto.
Svar
Hvordan kan du på en gang sige, det var en god handel, og samtidig sige, uret kunne være fake? Det giver da ingen mening.

/Bjørn
Svar
Ja måske skal jeg ikke skrive sådan, det er nok nare sådan jeg er. Jeg mener ikke der er meget der er 100% sikkert så derfor jeg nævner det forbehold. Jeg er ikke total rolex ekspert og nærd og selvom jeg var ville JEG NOK ALDRIG VÆRE HELT SIKKER FØR JEG HAVDE ÅBNET URET og tjekket værket, og det er altså det der mangler, plus tjek på at uret ikke er meldt savnet. Men det er vel de problemer man altid har ved et brugt køb. Jeg jar hart et sea dweller og 16610 før og umiddelbart vil jeg mene det er en god kopi hvis det er en kopi. kan kun sige jeg godt tør handle hos S&A watches igen. Jeg skrev til ham ang. Hornene pga jeg syntes at hornene virkede noget tyndere i den ene side og ville gerne have hans ærlige mening om forskellen og om dhvis der var stor forskel den var blevet poleret meget. Han ringede med det samme og sagde ja det er rigtig at billeder kan snyde osv, men jeg havde ret der var forskel men ikke ligeså meget som nogen af billederne kunne antyde. Og han tog gerne flere billeder fea oven af uret til mig plus et andet ur keg havde kig på. Jeg havde 6 billeder af hvert ur på under 1 time. Plus mail hele vejen igennem. Men derfor kan uret jo være fake. Og manden kan jo have endt i problemer eller være tæt på at lukke og gå konkurs næste gang man bestiller et ur og så kan det da være man bliver snydt der, men sådan kan man jo blive ved. Det jeg mener er at jeg siger god for dem. Det giver jo ikke 100% sikkerhed, men mon ikke du godt kan regne ud du ikke kan få det. Du får aldrig 100% sikkerhed ve sådanne handler. Jeg sletter selvfølgelig gerne min virdering af sa watches som god guys hvis i mener jeg skal til en urmager og ha åbnet uret først og ha tjekket for det hele. Jeg har også haft handlet med flere af de populære danske sælgere og de har ikke altid haft åbnet uret men regner da med 99% at det er ægte. Ved ikke om alle jer der har kæbt fra disse har fået åbnet uret og tjekket ?

Det med stort var bare en fejl, ikke forsi jeg ville skrige ?
Svar
Ikke for noget, Mancini - men efter at have læst 3 linier af dit indlæg gav jeg op !! Icon_e_surprised

Hvis du nu brugte nogle punktummer for at afslutte dine sætninger og brugte linieskift til at lave nogle afsnit, så er der nok større chance for at folk vil læse, hvad du skriver til ende !!

Som det er nu, så scroller jeg bare videre................

Skriver du fra en Nokia 6710 mobiltelefon eller hvad !??? Icon_e_confused
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg er stadig ikke med. Ure er ikke "måske fake". Hvis du har betalt hvad en Sub (eller hvad det nu var) skal koste og har fået en fake, skal forhandleren blacklistes på enhver tænkelig site. Hvis hornene er poleret mere end du troede eller var blevet fortalt, må du gå i dialog med dem og efterfølgende fortælle om resultatet.

Jeg aner stadig ikke, hvad det er du forsøger at fortælle.

/Bjørn
Svar
Ok, det må være for svært at læse da det ikke luder til det jeg har prøvet på at forklare er blvet forstået. Så enten står det forfærdeligt ellers er jeg forfærdelig til at forklare mig og ikke få min mening igennem fordi jeg bliver for utålmodig når jeg skriver. Jeg beklager, det bedste jeg kan gøre er at sige jeg ikke anbefaler s&a watches så. Vil sige til hvis jeg en dag får uret sendt til rolex service center og får en certifikat på uret er ægte og ikke er blevet meldt stjålet eller en ad godknder det. Men forvent at dette ikke lige bliver foreløbigt.
Jeg skulle nu lgså bare høre om der var nogen af jer der kendte s&a watches inden køb derfra. Det var der så ikke. Så jeg løbte, havde en god mavefornemmelse af dem. Samtidig har jeg modgaget et ur som jeg udfra min erfaring vil mene er ægte. Om s&a watches så kan vurderessom good guys. Det vil jeg lade  alle i andre brugere der får lyst til at købe derfra vurdere. Nu har jeg ihvertfald givet mit bidrag ift. Mine erfaringer med et køb fra en forhandler som jeg da vil mene kan bruges til et eller andet.
Svar
Hej Manchini,

Hiv uret forbi MC Mortensen, eller anden urmager, som har styr på rolex. Jeg kan fortælle dig, at en verifikation ved MC Mortensen, koster 250 kr. Så kan de fortælle dig, om uret er, som det skal være.

Held og lykke med dit nye ur.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)