Sommerleg - series 2 !! :-)
(29-07-2016, 06:34 PM)KimT Skrev: Både den du foretrækker og den sorte spiller 100% for mig, men jeg er også glad for NATO remme Icon_Up

Ditto Kim, siger jeg. Desert tan eller black.
Jeg er ved at give lidt efter ang. Nato (& Zulu) - i hvert fald de klæder dette ur OK.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(30-07-2016, 08:22 AM)bcmb Skrev: Brun canvas synes jeg faktisk Ikke helt om, men en brun læder nato ville være lige i skabet.

Her fra Kristian Haagens tumblr profil:

İmage
Ellers er der jo den officielle sorte og grå nato rem, den klæder også uret vildt godt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ved du hvor remmen på billedet er fra?
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(30-07-2016, 08:22 AM)bcmb Skrev: Brun canvas synes jeg faktisk Ikke helt om, men en brun læder nato ville være lige i skabet.

Det ser faktisk heller ikke helt dårligt ud - jeg har blot et eller andet med læderremme på dykkere ! :-) 

Men en 2-delt rem i samme materiale som NATO og i Desert Tan, mener jeg vil være helt perfekt til uret. Jeg har et par i grøn og desert tan, men de er købt til mit Pingo, der har 24mm mellem hornene i stedet for Seamasterens 20mm.

Så vidt jeg husker er det købt hos Panatime, men det ved KimT, idet det var med inspiration fra ham, at jeg i sin tid købte dem :-)
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jep, Panatime.
[-]
  • pbr
Svar
I øvrigt er den nye Seamaster (dit ur) opgivet til 21mm mellem hornene og ikke 20mm Icon_e_wink
Svar
(30-07-2016, 12:34 PM)KimT Skrev: I øvrigt er den nye Seamaster (dit ur) opgivet til 21mm mellem hornene og ikke 20mm Icon_e_wink

Orv ......... flovt !!  Icon_head Icon_head

Tak for tippet Icon_smil  ! Jeg skal lige have bestilt et par remme fra Panatime !  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(30-07-2016, 11:38 AM)jacobzimmer Skrev:

İmage
Ellers er der jo den officielle sorte og grå nato rem, den klæder også uret vildt godt.

Nej desværre.

Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
(30-07-2016, 12:39 PM)bcmb Skrev:
(30-07-2016, 11:38 AM)jacobzimmer Skrev:

İmage

Nej desværre.

Det kunne godt ligne den originale læder NATO fra Omega ! 

https://www.omegawatches.com/accessories...CUZ002058/

[/url]Jeg overvejer denne til mit Seamaster ! 

[url=https://www.omegawatches.com/accessories/nato-straps/reference/031ZSZ002047/]https://www.omegawatches.com/accessories/nato-straps/reference/031ZSZ002047/

Eller blot den standard Bond sort/grå, som kommer med Spectre modellen.

Men det er en heftig pris for en NATO rem !!  Icon_e_surprised
/Peter

[-]
  • jacobzimmer
Svar
Der er total kejserens nye klæder over Omegas priser på deres remme,
Bla. Derfor har jeg også købt en alternativ gummirem til min Seamaster.

Ikke fordi jeg ikke kan lide Omegas muligheder,
Og jeg kunne også godt stampe penge sammen til dem.

Men jeg ønsker ikke at støtte sådan en pris politik,
det er at gøre grin med kunderne i min optik.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Omega nato er da billigt!!! Tjekkede lige blancpain nato 23mm til barthyscape i sidste uge 6000kr!. Tænkte i første omgang at en original nato til min fifty fathoms måtte være løsningen i sommervarmen. Tror jeg holder mig til mine zuludiver til 125kr og så vasker dem når de begynder at lugte.
Og mens vi er ved det absurde så var svaret på prisen på en lænke til samme fifty fathoms 35000kr!!!!
[-]
  • bcmb, jacobzimmer
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)