Sommerleg :-)
Kedsomhed i sommervarmen - fik lyst til at lege "udklædning"  Icon_blink

Hvad mener folk herinde klæder uret bedst (jeg kan allerede nu afsløre, at den er tilbage på lænke) ?  Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej Peter

De to ensfarvede er slet ikke så tossede, men den stribede er jeg ikke så vild med. 
Måske skulle jeg også forsøge en dag.İmage
Mvh. PHO
[-]
  • pbr
Svar
Den brune nato rem  Icon_hjerte
Mvh Kim 
Svar
(24-07-2016, 09:10 PM)pbr Skrev: İmage

Min klare favorit Icon_smil
[-]
  • keldw
Svar
Det var også min favorit blandt NATO remmene - men uanset, så forbliver uret nu alligevel på lænke ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har mit 16610 på nato under hele ferien, da der dykkes en del og så kan jeg godt lide sikkerheden i at skulle der ryge en stift, taber man ikke uret. Men når jeg kommer hjem, ryger lænken på igen Icon_e_wink

I den ideelle verden havde jeg to af modellen, så jeg slap for at skifte Icon_lol
[-]
  • jacobzimmer
Svar
Den grønne oliven farvede ser super ud, du kan godt tage lænken af igen ;-)
Svar
Nr.3 holder efter min mening! Kunne hvertfald godt forestille mig det med jeans og t-shirt Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Same-same her Peter.
Leger dog ikke med natoremmer men læder og gummi men uanset hvor meget jeg kan lide om nogle af kombinationerne, ryger originallænken på mine Subs altid før solen når at gå ned.
Det klæder uret nu bedst - kedeligt eller ej.
Go´ ferie til alle !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg har også leget, men Rolex er skabt med lænke, og lænken vinder altid.

/Bjørn
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)