http://watchworld.pl BRUG FOR HURTIG HJÆLP :-)
#1
Hej.
Jeg har brug for et hurtigt svar Icon_flag
Jeg har set et Omega ur, som jeg gerne vil have. Det er set gennem Chrono24, og det er et firma der hedder FunFit der sælger det. De har en ur side, der hedder http://watchworld.pl
Hvis jeg skal købe uret gennem dem, skal det være ved bankoverførsel, eller ved personlig fremmøde. (I butik).
Tror i at det er sikkert at handle gennem dem?? Icon_e_confused
De vil ikke handle gennem Chrono24, da de holder deres penge i 60 dage, hvis det er gennem Chrono24 man handler + jeg skal betale 3,5 % til Chrone24 i gebyr.
HÅBER på at nogle kan hjælpe, da det er en super god pris jeg har fået på uret.
Et Omega Seamaster ref. nr. 21230445001002 (Det gule).
Mvh Jesper og god dag til alle Icon_e_biggrin1
Svar
#2
(20-07-2016, 02:29 PM)Hausgaard Skrev: Hej.
Jeg har brug for et hurtigt svar Icon_flag
Jeg har set et Omega ur, som jeg gerne vil have. Det er set gennem Chrono24, og det er et firma der hedder FunFit der sælger det. De har en ur side, der hedder http://watchworld.pl
Hvis jeg skal købe uret gennem dem, skal det være ved bankoverførsel, eller ved personlig fremmøde. (I butik).
Tror i at det er sikkert at handle gennem dem?? Icon_e_confused
De vil ikke handle gennem Chrono24, da de holder deres penge i 60 dage, hvis det er gennem Chrono24 man handler + jeg skal betale 3,5 % til Chrone24 i gebyr.
HÅBER på at nogle kan hjælpe, da det er en super god pris jeg har fået på uret.
Et Omega Seamaster ref. nr. 21230445001002 (Det gule).
Mvh Jesper og god dag til alle Icon_e_biggrin1


Umiddelbart vil jeg tror at det er sikkert. Jeg tror ikke der er de 4 års garanti på uret som der normalt ville være. Måske kun 1 år, men hvis jeg var dig ville jeg da bare tage en tur til Polen og købe det. Uret er jo billigt. De skriver det er ubrugt men alligevel er der taget led af. Jeg synes heller ikke jeg kan se den "røde tråd" som sidder på bagkassen år det er helt nyt og uåbnet. Jeg tor det er bugt men nok meget meget lidt. Du har stadig 7 eller 14 dages returret hvis du ikke bryder dig om uret.
[-]
  •
Svar
#3
Tak for svaret.
Havde også overvejet turen derned, meeeen det kommer også til at koste lidt. Færge, diesel, mad og måske en overnatning.
Det med den røde tråd, vidste jeg ikke + det med ledene. Kan godt se hvad du mener, at det så ikke er helt nyt.
Mht retur ret. Det koster jo en krig at sende det forsikret. Sidst jeg sendte et Omega til Spanien, kostede det lidt over 600 kr!!
(20-07-2016, 08:42 PM)stenstrupigen Skrev:
(20-07-2016, 02:29 PM)Hausgaard Skrev: Hej.
Jeg har brug for et hurtigt svar Icon_flag
Jeg har set et Omega ur, som jeg gerne vil have. Det er set gennem Chrono24, og det er et firma der hedder FunFit der sælger det. De har en ur side, der hedder http://watchworld.pl
Hvis jeg skal købe uret gennem dem, skal det være ved bankoverførsel, eller ved personlig fremmøde. (I butik).
Tror i at det er sikkert at handle gennem dem?? Icon_e_confused
De vil ikke handle gennem Chrono24, da de holder deres penge i 60 dage, hvis det er gennem Chrono24 man handler + jeg skal betale 3,5 % til Chrone24 i gebyr.
HÅBER på at nogle kan hjælpe, da det er en super god pris jeg har fået på uret.
Et Omega Seamaster ref. nr. 21230445001002 (Det gule).
Mvh Jesper og god dag til alle Icon_e_biggrin1


Umiddelbart vil jeg tror at det er sikkert. Jeg tror ikke der er de 4 års garanti på uret som der normalt ville være. Måske kun 1 år, men hvis jeg var dig ville jeg da bare tage en tur til Polen og købe det. Uret er jo billigt. De skriver det er ubrugt men alligevel er der taget led af. Jeg synes heller ikke jeg kan se den "røde tråd" som sidder på bagkassen år det er helt nyt og uåbnet. Jeg tor det er bugt men nok meget meget lidt. Du har stadig 7 eller 14 dages returret hvis du ikke bryder dig om uret.
Svar
#4
Hej.
Rød tråd, er nu så meget sagt. Det er en lille prik rød "maling", eller hvad det nu er. Er den brudt er der ingen garanti på uret hos Swatch Group. Dette bør man altid have in mente. Får jo selv ure på bordet der måske bare skal reguleres lidt, er de plomberet. Så hedder det indsendes til Swatch....
Og et eller andet sted forstår jeg dem godt, der findes mange "det kan jeg lige fikse"...... Icon_blink
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#5
[/quote]

Ja, korrekt. En rød prik :). Men den ryger jo af efter et stykke tid i vand eller nogen piller den selv af. Der må da altid være garanti på uret hos Swatchgroup hvis ens garantikort er stemplet fra en AD Omega forhandler og garantiperioden ikke er udløbet ?

Den røde lille prik er vel mere et bevis for at uret har været uåbnet siden det forlod fabrikken når køber ser det i butikken. Da jeg var i butik sendte vi alle Omega ure ind til Swatchgrup når der var garanti på, og noget var galt. Vi kikkede ikke efter den røde prik.
Svar
#6
Kan kun skrive hvad jeg HAR oplevet med Swatch... sorry to say... Icon_blink
Kunden havde selv gjort uret rent.
De sagde der havde været uautoriseret indgreb i uret. Jeg er glad for at jeg ikke åbnede uret, men blot sagde det skal sendes ind når der er garanti på.  
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#7
[/quote]

Så må noget været gået galt. Det kan Marin Issing svarer på.
Svar
#8
Kan kun skrive, hvad jeg har oplevet...
Sorry... Icon_blink
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#9
Det har nok så været uautoriseret åbent, men hvodan de finder ud af det hvis det bare er åbnet og justeret ved jeg ikke. De må da have kikke mere end bare udenpå bagkassen :) Mærkeligt. Hvis det er kutyme så ved jeg ikke hvor vi er henne mht. god service.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fik lige svar fra Martin Issing.

De røde og blå prikker bliver ikke længere brugt. For nogle år siden bortfaldt garantien ved uautoriseret åbning. Nu skal der være korrekt udfyldt garantipapirer/kort + salgskvittering. Er uret solgt nyt igennem en uautoriseret grey markedforhandler er der ikke garanti på uret hos Swatchgroup.
Svar
#10
(21-07-2016, 10:47 PM)stenstrupigen Skrev: Fik lige svar fra Martin Issing.

De røde og blå prikker bliver ikke længere brugt. For nogle år siden bortfaldt garantien ved uautoriseret åbning. Nu skal der være korrekt udfyldt garantipapirer/kort + salgskvittering. Er uret solgt nyt igennem en uautoriseret grey markedforhandler er der ikke garanti på uret hos Swatchgroup.

Se til det vil bare sige.... Icon_Up Icon_Up Icon_Up 

For selvfølgelig er det ok med at de ikke dækker hvis det kommer fra en Grey marketforhandler. Ved godt at Martin læser med, skuffet over han ikke vil skrive det offentligt, men ok sådan er der så meget.
Håber at det en dag bliver ligesom med bilerne, de har jo måtte acceptere at alle mekanikere kan reparere biler. Bliver nok ikke før Margrethe kommer med pålæg fra EU..... Så det har sikkert lange udsigter.
Min oplevelse med Swatch blev dog bekræftet.... Icon_blink
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)