10-05-2016, 06:16 PM
Jeg har medlem af gruppen, og jeg har slet ikke oplevet disse ting.
Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
|
Ingersoll, jeres holdninger og meninger
|
|
10-05-2016, 06:16 PM
Jeg har medlem af gruppen, og jeg har slet ikke oplevet disse ting.
10-05-2016, 08:42 PM
Du spørger til niveauet af viden i de forskellige grupper/fora og der er utrolige mængder af viden alle stederne.
Der er dog forskellig fokus, hvilket gør dem interessante på hver sin måde. Om man finder niveauet de forskellige steder højt, kommer helt an på hvor ens interesse ligger og hvor ens eget vidensniveau befinder sig, men viden er tilstede alle steder. Dette forum blev startet mange år før der blev debatteret ure på facebook og har uanede mænger af viden til rådighed. Nogle af dem med den helt tunge hardcore viden skriver jævnligt og andre læser med på sidelinjen, men er sjældent aktive. Jeg kunne remse masser af brugere herinde op som har viden der ikke matches af mange i landet, men som man siger - ingen nævnt, ingen glemt Alle de forskellige facebook grupper leverer varen på hver sin måde, men Urtosse hovedgruppen er vokset for stor og der er alt for mange uinteressante/ligegyldige indlæg efter min mening. De enkelte undergrupper er straks meget mere interessante, idet man der primært finder folk med viden og interesse for det konkrete emne. Urnørderne er - næst efter dette forum - min yndlingsgruppe sammen med Rolex-gruppen og det der bedst rammer min interesse. Claus har ret i at der var uheldige tråde i starten hos Urnørderne, men det er længe længe siden og heldigvis ikke noget der ses mere. I øvrigt aldrig noget der klæder nogen overhovedet. Det handler om ure og det bør være det der er fokus på - selvfølgelig med plads til sjov og ballade, så længe tonen er god og venskabelig. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
10-05-2016, 09:33 PM
Det kunne være man skulle prøve Urnørderne igen.
Jeg fik nok tidligere og droppede gruppen men rart at høre at det er ændret. Mvh Kim
10-05-2016, 09:35 PM
10-05-2016, 09:39 PM
Synes ur-nørderne var den bedste gruppe på facebook, da den ikke er ligeså overfyldt som danske urtosser, og indlægene graver oftest lidt dybere. Dog synes jeg den er gået lidt død, men jeg prøver så vidt muligt at poste derinde, for at vække den lidt til live. Dog er responsen derinde meget lille...
If you ain't using it, you abusing it!
10-05-2016, 09:43 PM
Alle grupper/fora har døde perioder. Sådan har det altid været
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
10-05-2016, 09:59 PM
Urnørderne har dog været død i længere tid, end hvad der er normalt. Kvaliteten af indlæg er hvertfald ikke den samme :D
If you ain't using it, you abusing it!
10-05-2016, 10:06 PM
Niveauet er lige steget i gruppen.
Jeg har lige posted ;) Mvh Kim
10-05-2016, 10:30 PM
11-05-2016, 12:19 PM
Det kan jeg godt nikke anerkendende til, selv om jeg ikke deltager aktivt derinde, JacobZimmer.
Dog er aktiviteten faldet generelt på internettet, hvilket er en smule ærgerligt for vores hobby. Det hænger efter min opfattelse sammen med flere faktorer end gammelt nag mellem nogle brugere. Jeg har det fint i min lille omgangskreds, hvorfor jeg ikke nærer et "stort" behov for at være aktiv på internettet. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|