Laco vs Steinhart - Myota vs ETA
Efter at have ejet ure med både miyota og ETA værk,
Så ville ingen af disse være deal breaker for mig de gør hvad de skal til prisen,
men man får mange gange hvad man betaler for. Icon_cool

Jeg har ejet stort set enhver model i Toyotas program fra starlet til camry,
Skal du have en vogn som bare virker, så køb en japansk produceret Toyota.

Efter at have ejet 2 BMWer og 1 Audi må jeg sige at de også laver udmærket biler,
Ikke i en kvalitet der er bedre end Toyota, men så har de noget dem fra Japan ikke ejer,
Nemlig sjæl bla. Derfor tyder alt på at min næste bil også kommer fra Tyskland. Icon_cool

Smag og behag...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg ved ikke en "DYT" om biler men bilder mig selv ind at jeg har en del erfaringer med især ur-værker. Fra mit udsigtspunkt undrer det mig sommetider hvor meget ur-nørder erfarer om kvalitet ved at "bære" et armbåndsur.  Icon_lol Icon_lol Icon_lol
P.N.
[-]
  • T.Hansen, whoa
Svar
(20-04-2016, 05:59 PM)P.N. Skrev: Jeg ved ikke en "DYT" om biler men bilder mig selv ind at jeg har en del erfaringer med især ur-værker. Fra mit udsigtspunkt undrer det mig sommetider hvor meget ur-nørder erfarer om kvalitet ved at "bære" et armbåndsur.  Icon_lol Icon_lol Icon_lol
P.N.

Ikke et døjt, Per, ikke et døjt.
Det hele er illusion - bortset fra design af urene. Og designet kan man så slås om i al evighed - som vi gør her.
Men - vi har det også sjovt en gang i mellem. Oder was ?

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(20-04-2016, 06:27 PM)TioMalo Skrev:
(20-04-2016, 05:59 PM)P.N. Skrev: Jeg ved ikke en "DYT" om biler men bilder mig selv ind at jeg har en del erfaringer med især ur-værker. Fra mit udsigtspunkt undrer det mig sommetider hvor meget ur-nørder erfarer om kvalitet ved at "bære" et armbåndsur.  Icon_lol Icon_lol Icon_lol
P.N.

Ikke et døjt, Per, ikke et døjt.
Det hele er illusion - bortset fra design af urene. Og designet kan man så slås om i al evighed - som vi gør her.
Men - vi har det også sjovt en gang i mellem. Oder was ?

Mvh. John

Det er jo derfor vi er her  Icon_Up
P.N.
Svar
Jeg giver kun udtryk for mine egne erfaringer med ETA og Miyota 
Ikke at jeg ved noget om ure, andet end om jeg kan lide det eller ej. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
P.N.
Haha genialt Per! Jeg kan ihvertfald ikke mærke forskel på mine!

Sent using rock, paper scissor!
Svar
Vi har alle lov til at have en mening om hvad som helst. Mine tæller bare ikke så meget statistisk set.  Icon_flag
P.N.
Svar
Ah men de par gange vi har snakket der har vi da umiddelbart haft ret enige meninger om mange ting! Så er vi da to ;-)

Svar
(20-04-2016, 08:28 PM)whoa Skrev: Ah men de par gange vi har snakket der har vi da umiddelbart haft ret enige meninger om mange ting! Så er vi da to ;-)

Icon_Up Icon_flag
P.N.
Svar
Jeg ved ikke hvilket ur det bliver, men jeg tror det bliver en Toyota hvis jeg skal købe bil! Icon_lol
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)