Bedste dykkerur
(27-03-2016, 06:41 PM)P.N. Skrev: Jeg har ikke under 4½ års læretid som urmager lært eller læst så meget om vandtæthed som på urforum. Hvad jeg så skel bruge det til er jeg ikke helt klar over   Icon_party Icon_lol

P.N.
Its handy to know that your watch will keep ticking,if you drop it into your beer glass. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Too bad most watches are waterproff, when what we need is a beerproff watch.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • Kristofferj
Svar
Mit ur når ikke at nå bunden af ølglasset før jeg har drukket øllet, så der har jeg heller ingen problemer  Icon_party
P.N.
[-]
  • Lille Nørd
Svar
(28-03-2016, 02:14 AM)P.N. Skrev: Mit ur når ikke at nå bunden af ølglasset før jeg har drukket øllet, så der har jeg heller ingen problemer  Icon_party
P.N.
Just be carefull you do not swallow the watch.Your stomach could be ticking for years. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • stenstrupigen
Svar
(28-03-2016, 09:07 AM)willy Skrev:
(28-03-2016, 02:14 AM)P.N. Skrev: Mit ur når ikke at nå bunden af ølglasset før jeg har drukket øllet, så der har jeg heller ingen problemer  Icon_party
P.N.
Just be carefull you do not swallow the watch.Your stomach could be ticking for years. Icon_smil

De kaldte mig den tikkende bombe fra Vendsyssel  Icon_lol
P.N.
[-]
  • Lille Nørd
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)