Bedste dykkerur
Til under 35.000kr brugt?
Til under 25.000 brugt?
BYD ind.
Svar
Til under 25.000.kr - Uden tvivl IWC Aquatimer 3548-7 og Tudor Black Bay IMO. Begge ure fåes til under 25.000.kr.

IWC'en har uden tvivl en af de fedeste og mest komfortable lænker jeg nogensinde har prøvet, også er den overordnede finish af uret superb! Icon_idea

Tudor'en har en lænke der er ligeså god (imo) som dem der kommer med de nye subs etc. Også er finish enormt høj kontra prisen Icon_Up Også ser det pisse lækkert ud på nato.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Og mon ikke man med lidt held og lidt søgen kan finde en SD til omkring 35k? Det er for mig det ultimative dykkerur, som jeg var meget glad for i sin tid, da jeg havde et.

/Bjørn.
Svar
(23-03-2016, 12:40 PM)bjorn_e58 Skrev: Og mon ikke man med lidt held og lidt søgen kan finde en SD til omkring 35k? Det er for mig det ultimative dykkerur, som jeg var meget glad for i sin tid, da jeg havde et.

/Bjørn.

Tjo, det kan man nok godt. Men så vil jeg hellere betale 35 for en Sub eller Explorer, selvom sidste nævnte nok ikke kan betegnes som dukker.

De SD'er jeg har set til 35 er i så forfærdelig stand, at jeg ikke vil være tilfreds med den.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tager Tudor Pelagos ikke prisen "bedste dykker" her ? Icon_cool Det gør den i min bog. I begge priskategorier.

[-]
  • Avantismo, phrede
Svar
(23-03-2016, 01:23 PM)Stoffer Skrev: Tager Tudor Pelagos ikke prisen "bedste dykker" her ?  Icon_cool Det gør den i min bog. I begge priskategorier.

Enig  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
(23-03-2016, 12:40 PM)bjorn_e58 Skrev: Og mon ikke man med lidt held og lidt søgen kan finde en SD til omkring 35k?  Det er for mig det ultimative dykkerur, som jeg var meget glad for i sin tid, da jeg havde et.

/Bjørn.

Meget enig I at en SD er "the one" - men tænker at det bliver lidt op ad bakke at finde et fornuftigt eksemplar til 35K?
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Nu kan bedste jo dække over meget,
Men udfra hvad jeg lægger vægt på ville mine valg se sådan her ud.

25k
Desk diver: Omega Seamaster  2594.5200
Reel diver:  Seiko Marinemaster SBDX001 (10k i overskud  Icon_cool)

35k
Desk diver: Omega PO 9300
Reel  diver: IWC Aquatimer 3538

Så nej hos mig ville den Tudor ikke have en chance. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
In my opinion Sinn make the best Dive watches in the world right now.They are not at all interested in making pretty watches,just watches that function.They are in my opinion and many others,miles ahead of brands like Rolex-Omega etc etc.
                                      If you need convincing just read the reviews on the net,and the technical specifications of their watches.They try to improve the preformance of their watches,other brands could learn something from them.Instead of just coming out with a new colour dial or putting a new bezel on their models.
                            To be honest i think most brands who pretend to make Tool watches have become something of a joke.This is how it should be done
http://www.ablogtowatch.com/sinn-ezm-10-watch-review/
Most of these coffee bar divers look like one another in everyway,only the dials are changed.The IWC Classic divers moved the barriers on what a Tool diver could do,but this was a good few years ago.Today we are in reality just talking design divers,when we look at Rolex-Omega-IWC-Tudor etc etc.Because these watches have to look good,otherwise they cannot sell.Sinn do not make watches in this way.Function is more important than form with them.I for one have bought my absolute last coffee bar diver,i am just so tired of brands who make this type of watch,and then try to tell the public how good they are.Because the truth is that they are not good,in my Humble opinion
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
25K
Deskdiver: Tudor Pelagos / BB
Realdiver: Doxa SUB1500T Searambler / Sinn U1

35K
Deskdiver: Omega PO
Realdiver: IWC 3536-02

Overhovedet ingen Seiko til mig, tak!

/Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)